کد خبر : 1618276 | 27 خرداد 1398 ساعت 17:01 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دو بازیکن بارسا گزینه های جانشینی پوگبا در منچستر

روز گذشته پل پوگبا در جریان یک مصاحبه، عنوان داشت که به جدایی از منچستریونایتد فکر می کند.

دو بازیکن بارسا گزینه های جانشینی پوگبا در منچستر

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا پس از سه فصل بازی برای منچستریونایتد که پر فراز و نشیب نیز بود، سرانجام ساز جدایی سر داد و قصد دارد راهی رئال مادرید شود. گزینه بازگشت به یوونتوس هم برای او وجود دارد ولی گفته می شود که شانس رئال برای جذب او بیشتر است.

این خبر جدیدی برای سران منچستریونایتد نبود و آنها قبلا از این قضیه مطلع بودند و به فکر جانشینی مناسب برای او هستند.

 

 

1408564

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، شیاطین سرخ برای جانشینی پوگبا روی دو بازیکن بارسلونا تمرکز کرده اند. ایوان راکیتیچ و فیلیپه کوتینیو دو هافبک بارسا مورد توجه یونایتد قرار گرفته اند و با توجه به اینکه شرایط هر دو در بارسا مطلوب به نظر نمی رسد، ممکن است در نهایت راهی یونایتد شوند.

 

ایوان راکیتیچ بارها از تمایلش برای ماندن در بارسا سخن گفته ولی سران باشگاه بیشتر تمایل به فروش او دارند و اخیرا توانسته‌اند ارنستو والورده(سرمربی) را نیز با خود همراه کنند. به این ترتیب که اگر پیشنهادی خوب برای ستاره کروات برسد، والورده هم مخالفتی با جدایی او نخواهد کرد.

 

 

1404887

 

 

شرایط کویتینیو متفاوت است. او در یک سال و نیم گذشته نتوانسته سطح انتظارات را در بارسا برآورده کند و در نوکمپ نیز یک بازیکن محبوب محسوب نمی شود. چندی پیش حتی فاش شد که او از مدیر برنامه هایش درخواست کرده تا پیشنهادات رسیده را بررسی کند.

کوتینیو که سابقه بازی برای لیورپول را دارد، بی شک گزینه ای جذاب برای هواداران منچستر محسوب می شود. بارسا برای جدایی او قطعا به رقمی بین 120 تا 140 میلیون یورو فکر می کند و با توجه به اینکه یونایتد از جدایی پوگبا به مبلغ قابل توجهی(حداقل 150 میلیون یورو) دست خواهد یافت، مشکل مالی برای جذب کوتینیو نخواهد داشت.

جدایی آندر هررا از یونایتد نیز این تیم را مجاب به جذب دو هافبک خوب خواهد کرد و اگر راکیتیچ و کوتینیو باهم به منچستر رفتند، نباید تعجب کرد.

دیدگاه‌ها