کد خبر : 1617495 | 23 خرداد 1398 ساعت 22:45 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم معارفه خرید کهکشانی رئالی ها

هازارد: رئالی شدن یک رویا بود و من حالا اینجا هستم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی، امشب به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید به رسانه ها و هواداران معرفی شد.

 هازارد: رئالی شدن یک رویا بود و من حالا اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد سرانجام امشب به رویای همیشگی اش رسید و به طور رسمی به عنوان بازیکن رئال مادرید معرفی شد. رئالی ها که در چند سال اخیر خریدی در اندازه های هازارد نداشتند، برای او سنگ تمام گذاشتند و معارفه ای باشکوه تر از همه خریدهای اخیر باشگاه برای او ترتیب دادند. در ادامه می توانید جریان مراسم معارفه او را به طور لحظه به لحظه دنبال کنید:

 

با پایان مراسم معارفه، هازارد به همراه امیلیانو بوتراگنیو در اتاق کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد تا به سوالا خبرنگاران پایان بدهد.

 

1412796

 

بوتراگنیو:" ما خوشحالیم که با ما هستیم. تو شاهد ابراز علاقه هواداران بودی و ما بسیار هیجان زده هستیم.

 

هازارد:" من از کودکی، رویای این لحظه را داشتم. من همیشه هوادار رئال بودم و می خواستم اینجا بازی کنم و پوشیدن این پیراهن افتخار بزرگی است. من واقعا برای فصل جدید هیجان دارم.

این اتفاق جذابی برای خانواده ام است. همه ما بسیار هیجان زده هستیم. این اتفاق بسیار لذت بخش است. من واقعا برای فصل جدید هیجان دارم و فکر می کنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

همه می دانند که زیدان از کودکی الگوی من بود و این حقیقت که او مربی رئال است، فاکتور مهمی بود اما به غیر از این هم من می خواستم برای رئال بازی کنم. من دوست دارم در سمت چپ یا در پست شماره 10 بازی کنم.

رویای من این است که از بازی کردن لذت ببرم؛ از حضور در زمین و پیروزی در بازی ها. وقتی برای رئال بازی می کنید، می خواهید جام های زیادی ببرید؛ می خواهید تا جایی که می توانید با رئال قهرمانی به دست بیاورید و یک تاریخچه با رئال بسازید.

 

1412797

 

زدن ضربات پنالتی؟ کاپیتان (سرخیو راموس) ضربات پنالتی خوبی می زند. اگر او بخواهد، من آنها را خواهم زد اما فکر نمی کنم این کار را بکند.

 

توپ طلا در حال حاضر در رئال مادرید است؛ با لوکا مودریچ. فکر نمی کنم با بازی در رئال، به دست آمدن آن راحت تر باشد؛ هرچند بازیکنان زیادی از رئال آن را بردند. اما من روی جنبه های تیمی تمرکز دارم. اگر همه چیز خوب پیش برود، چرا که نه؟ این هدف در ذهن من هست اما من وسواس کسب آن را ندارم.

بله، من تلاش خواهم کرد تا بهترین بازیکن جهان باشم اما اول می خواهم بهترین تیم باشم و جام ببریم. این یک چالش جدید برای من است و من برای آن آماده ام.

 

شماره پیراهن؟ از طریق کوواچیچ از مودریچ خواستم که شماره ۱۰ را در اختیار من بگذارد اما پاسخش منفی بود، پس مجبورم شماره دیگری را در رئال مادرید به تن کنم."

 

 

1412795

 

 

بعد از پایان مراسم معارفه، به طور رسمی فروش پیراهن های هازارد در فروشگاه های رئال مادرید آغاز شد.

 

 

 

1412776

 

50 هزار هوادار رئال امشب در برنابئو حضور داشتند و تنها مراسم معارفه کاکا (55 هزار نفر) کریس رونالدو (80 هزار نفر)، هواداران بیشتری را به ورزشگاه اختصاصی رئال کشانده بود. 

 

1412773

 

 

هازارد بعد از صحبت هایی کوتاه در مقابل رسانه ها، وارد زمین چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. او بعداز انجام حرکات نمایشی و زدن دور افتخار، میکروفون را گرفت و با گفتن :" متشکر از همه، به پیش رئال مادرید"، مراسم را به پایان رساند. 

 

1412775

 

ادن هازارد:" سلام به همه. می خواهم به فرانسوی صحبت کنم زیرا اسپانیایی ام خیلی خوب نیست. من واقعا منتظر شروع بازی برای رئال مادرید و بردن جام های زیاد هستم. این رویای من از کودکی بود و حالا اینجا هستم. اکنون تنها می خواهم از این لحظه لذت ببرم."

 

1412772

 

فلورنتینو پرز در کنفرانس مطبوعاتی:" هازارد یک بازیکن فوق العاده است؛ یکی از آن بازیکنان متفاوت که اکنون عضو این تیم است و تاریخ باشگاه ما با این بازیکنان بااستعداد ساخته شده است. ما رئال مادرید هستیم و قهرمانی ها و جام های بیشتری می خواهیم. ما گروه فوق العاده ای از بازیکنان خواهیم داشت و زیدان هدایت آنها را برعهده خواهد داشت. من از مدت ها پیش منتظر گفتن این جمله بودم: ادن هازارد بازیکن رئال مادرید است. همچنین مایلم از چلسی تشکر کنم که اجازه داد این رویا تعبیر شود. به رئال مادرید خوش آمدی، به خانه خوش آمدی."

 

1412757

 

همه چیز برای معارفه هازارد آماده است و رسانه ها منتظر شنیدن اولین مصاحبه او به عنوان بازیکن رئال مادرید هستند.

 

1412763

 

پرز امیدوار است که با کمک هازارد، بتواند جام های بیشتری به کلکسیون افتخارات رئال مادرید اضافه کند

 

1412761

 

1412756

 

لحظه امضای قرارداد؛ فلورنتینو پرز بعد از مدت ها یک خرید کهکشانی دیگر انجام داد.

 

 

1412754

 

تلویزیون رئال مادرید لحظه به لحظه ستاره جدید تیم را دنبال می کند و حتی از لحظه لباس پوشیدن او نیز تصاویری پخش کرد

 

1412753

 

هواداران زیادی امشب راهی سانتیاگو برنابئو شدند تا برای اولین بار هازارد را با پیراهن سفید تیم مورد علاقه شان ببینند.

 

1412755

 

هازارد پیش از مراسم معارفه، در تست های پزشکی رئال شرکت کرد و با موفقیت آن را پشت سر گذاشت. 

 

نهایی شدن انتقال ادن هازارد به رئال مادرید، 5 روز پیش اتفاق افتاد. در یکی دو هفته گذشته و به خصوص پس از فینال لیگ اروپا که ادن هازارد رسما از تمایلش برای پیوستن به رئال صحبت کرد، پیش بینی می شد که او در نهایت به رویایش یعنی بازی برای رئال برسد. سران رئال در چند روز اخیر مذاکراتی فشرده با چلسی برای جذب هازارد داشتند و بالاخره توانستند ماموریت نیمه تمام خود را به سرانجام برسانند.

ادن هازارد با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 میلیون یورو بعلاوه 35 میلیون یورو بندهای متغیر از فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد تا پس از سال 2013، رئال یک بازیکن کهکشانی را به خدمت گرفته باشد.

 

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده بود:" رئال مادرید و چلسی برای انتقال ادن هازارد به توافق رسیدند. این بازیکن برای 5 فصل آینده، تا 30 ژوئن 2024، با ما قرارداد امضا کرد. ادن هازارد روز پنج شنبه، 13 ژوئن و بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی خواهد شد."

مارینا گرانوفسکایا، مدیر باشگاه چلسی، هم در مورد جدایی هازارد به سایت رسمی این باشگاه گفت:" هرچند ما با ناراحتی با ادن خداحافظی می کنیم و ما صراحتا به او گفتیم که باشگاه مایل به ماندن اوست، ما به تصمیمی که او گرفت تا چالش جدیدی را در یک کشور متفاوت امتحان و رویای کودکی اش برای بازی در رئال مادرید را دنبال کند، احترام می گذاریم.

خاطراتی که او برای ما به جا گذاشت، محو نخواهد شد. او برای همه آنهایی که بازی های چلسی را دنبال می کردند، لحظات سرگرم کننده ای را رقم زد و در بازی های زیادی تیم را به پیروزی رساند. و به همین دلیل، از ادن بسیار متشکر هستیم.

او در طول دوران حضورش در چلسی، یک الگو برای حرفه ای گری بود؛ یک انسان فوق العاده که کار کردن با او بسیار لذت بخش بود. ما منتظریم تا در آینده بار دیگر از او در استمفوردبریج پذیرایی کنیم."

 

دیدگاه‌ها