کد خبر : 1619060 | 31 خرداد 1398 ساعت 16:23 | 962 بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل آسیا شانس اول آقای گلی آفریقا

CAF؛ همه مدافعان از بغداد بونجاح واهمه دارند

یک روز تا آغاز رسمی جام ملت های آفریقا 2019 اکانت رسمی کنفدارسیون آفریقا از ترس مدافعان این قاره از ستاره الجزایری السد و آقای گل آسیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام ملت های آفریقا 2019 از ساعات اولیه بامداد فردا در حالی آغاز می شود که تمام تیم های حاضر در این دوره با کلکسیونی از ستاره های سرشناس خود برای رسیدن به جام قهرمانی قدم به مصر، میزبان رقابت ها گذاشته اند.


یکی از این ستاره ها بغداد بونجاح ستاره الجزایری باشگاه السد و آقای گل رکوردشکن لیگ ستارگان قطر همین طور لیگ قهرمانان آسیا است که در جمع شاگردان جمال بلماضی برای رسیدن به رویای بزرگ خود گام به مصر گذاشته تا امید اول گلزنی در جمع الجزایری ها لقب بگیرد.


این بازیکن به قدری شهرت پیدا کرده که اکانت رسمی CAF در آخرین پست خود در قبال ستاره های حاضر در این دوره از رقابت ها نوشت:« بغداد بونجاح از آن دست بازیکنان و مهاجمانی است که تمام مدافعان آفریقایی از رویارویی با او هراس و ترس دارند. بونجاح با آمار ویرانگر گلزنی در فصل گذشته می تواند یکی از ویرانگرترین مهاجمان حاضر در مصر لقب بگیرد و مدعی اول آقای گلی جام باشد».


اکانت رسمی کنفدراسیون فوتبال آفریقا در مورد مهاجم السد و آقای گل آسیا اعلام کرد مدافعان این قاره از مواجه با این بازیکن واهمه و ترس دارند.

 

1414294

دیدگاه‌ها