کد خبر : 1614690 | 08 خرداد 1398 ساعت 22:00 | 470 بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: با اردوهایی که نیاز نیست، مخالفت می‌کنیم

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت که این وزارتخانه با برگزاری اردوهای غیرضروری مخالفت می‌کند.

 سلطانی‌فر: با اردوهایی که نیاز نیست، مخالفت می‌کنیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم تجلیل از  ورزشکارانی که با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدند، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که نوزدهمین گردهمایی تقدیر ار ورزشکاران جوانمرد را با حضور جمع زیادی از ورزشکاران، مدیران ورزشی و مدیران نیروهای مسلح برگزار کردیم.

 

وی ادامه داد: از قهرمانانی که کارنامه زرینی از خود در آوردگاه‌های مهمی در عرصه ورزش و نیز دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقاومت بر جای گذاشتند، تقدیر کردیم. آنها با عدم رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در چارچوب منویات رهبری و سیاست‌های نظام، در میادین ورزشی درخشیدند و توانستند با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس مقابله کنند. این سیاستی است که با توجه به نقشه راه تبین شده توسط امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در 40 سال گذشته داشته‌ایم.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این سیاست در همه عرصه‌ها با قدرت دنبال می‌شود، تصریح کرد: خود را موظف می‌دانیم در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و با عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیل، مشروعیت آنها را زیر سوال ببریم و بتوانیم با تقویت مقاومت اسلامی و اشاعه آن در کشورهایی که در عرصه مقاومت اسلامی حضور دارند، قدم‌های اساسی‌تری برداریم. امیدوارم شاهد روزی باشیم که همه ورزشکاران کشورهای اسلامی که خیلی زیاد شده‌اند، به این حرکت بسیار ارزشمند بپیوندند و با این حرکت، قدم‌های موثری در جهت مقابله با رژیم صهیونیستی برداریم.
 

سلطانی‌فر درباره عدم برگزاری انتخابات روسای فدراسیون‌های ورزشی مانند فدراسیون‌های کشتی و والیبال گفت: منتظر تأییدصلاحیت نهادهای نظارتی هستیم. تعداد زیادی از مدیران و علاقه‌مندان در فدراسیون‌های مختلف نامزد شده‌اند و نهادهای نظارتی باید به استعلام‌های ما پاسخ دهند. فکر می‌کنم با هماهنگی‌های انجام شده، نظر نهادهای نظارتی درباره سوابق افراد را حداکثر تا اواخر خرداد اخذ و انتخابات را برگزار می‌کنیم.

 

وی در مورد برگزاری احتمالی اردوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کانادا با وجود سیاست وزارت ورزش در عدم برگزاری اردوهای خارجی تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: این مورد شکل جدی به خود نگرفته است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، از ابتدای سال گفتیم که باید سیاست صرفه‌جویی را دنبال کنیم و با اعزام‌ها، اردوها و رویدادهای بین‌المللی که نیاز نیست در آنها شرکت کنیم، در شورای برون مرزی مخالفت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم اعزام‌های واقعی که برای کسب سهمیه المپیک است، انجام دهیم.

 

 

دیدگاه‌ها