کد خبر : 1513674 | 08 فروردين 1397 ساعت 10:12 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب اولین شکست ماجر با الجزایر مقابل ایران

اولین شکست الجزایر با هدایت رباح ماجر مقابل ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور همین طور قاره آفریقا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین فیفادی ماه مارچ تیم های ایران و الجزایر در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که حضور دو مربی سرشناس روی نیمکت دو تیم بر جذابیت های این دیدار افزوده بود، جدالی که در نهایت با برتری ایران به پایان رسید تا الجزایر با رباح ماجر اولین شکست را تجربه کند.


بعد از برد 2-1 ایران در شهر گراتس اتریش برابر الجزایر که با گل های آزمون و طارمی رقم خورد، رسانه های الجزایر همین طور شمال آفریقا این نتیجه را به صورت گسترده ای پوشش دادند؛ چون این اولین باخت الجزایری ها بعد از روی کار آمدن رباح ماجر به عنوان سرمربی از سال 2017 بود.


سایت afrik-foot در همین خصوص نوشت: «ایران در جدالی که بین دونیمه متفاوت بود، موفق شد با نتیجه 2-1 الجزایر را از پیش رو بردارد تا اولین باخت رباح ماجر به عنوان سرمربی الجزایر در چند ماه گذشته ثبت شده و این چهره سرشناس با مشکلات و بحران های بیشتری روبرو شود. در روزی که نیمه اول ایران تیم برتر بود و نیمه دوم الجزایر، کارلوس کی روش موفق شد به برد شیرینی برسد تا شکست برابر تونس جبران شود؛ در مقابل رباح با این باخت دوباره در کانون انتقادات قرار گرفت».
همچنین علاوه بر این سایت، چند رسانه معتبر دیگر در شمال آفریقا نیز به پوشش اخبار جدال دو تیم در شهر گراتس اتریش پرداختند؛ از جمله آنها می توان به africatopsports اشاره کرد که گزارش مفصلی از مصاف ایران با الجزایر همین طور تماشاگران حاضر در این ورزشگاه را منتشر کرد؛ اما بیشتر روی اولین باخت رباح ماجر روی نیمکت تیم ملی الجزایر مقابل ایران مانور داد.

 

1292089

 

1292088

دیدگاه‌ها