کد خبر : 1604447 | 24 فروردين 1398 ساعت 12:08 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمرم جراحی می‌شد، عواقب سنگینی داشت

سهراب مرادی: برای جهانی باقدرت برمی‌گردم

قهرمان وزنه برداری جهان گفت: وقتی به آلمان رفتم، فهمیدم درمانم بدون جراحی ارزش چند ماه صبر کردن را داشت.

سهراب مرادی: برای جهانی باقدرت برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی که در چند سال اخیر قهرمان بی چون و چرای وزن خود در مسابقات المپیک و جهانی بوده و توانسته رکوردهای فوق العاده ای به ثبت برساند، با مصدومیتی ناگهانی مواجه شد و با اینکه تصور می شد زیر تیغ جراحان خواهد رفت؛ در نهایت با اعزام به آلمان شرایط تمرین را پیدا کرد.


این وزنه بردار ملی پوش که به خاطر مصدومیت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده، بعد از اعزام به آلمان و درمان زیر نظر پزشکان ایرانی حالا از بهبود وضعیت دیسک کمر خود خبر می دهد.
سهراب مرادی درباره حضور ۲ هفته‌ای در آلمان گفت: باید از کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری تشکر کنم که زودتر کارهای اعزام مرا درست کردند تا بتوانم برای درمان به آلمان بروم. من پیش دکتر امینی رفتم که متخصص ارتوپد ورزشی هست. تشخیص او برای درمان من این بود که احتیاجی به جراحی ندارم و بعد از ۲ هفته درمان می توانم به تمریناتم برگردم. خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد و تمریناتم را دوباره سبک شروع کردم.


وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا که بچه ها هفته دیگر اعزام می شوند و من حضور ندارم. با این حال برای رقابت های قهرمانی جهان به امید خدا با قدرت ظاهر می شوم.


قهرمان وزنه برداری جهان درباره اینکه بیش از ۲ ماه از آغاز مصدومیت او گذشته و زمان زیادی از دست رفته، عنوان کرد: این زمان چند ماهه به خاطر این بود که من می خواستم هر طور شده جراحی انجام نشود چون جراحی روی کمر عواقب سنگینی دارد. خدا را شکر ارتباطی با دکتر امینی گرفتیم و ارزشش را داشت که چند ماه صبر کنم.


سهراب مرادی درباره بازگشت زودهنگام به ایران بیان داشت: به من گفتند که می توانی تا یک ماه در آلمان بمانی و تمریناتت را هم دنبال کنی، اما از سویی به من این مجوز را دادند که به ایران برگردم که هم تمرین کنم و هم به درمانم ادامه دهم. من هم گفتم چه بهتر که بتوانم برگردم و در ایران تمرین کنم.

دیدگاه‌ها