کد خبر : 1612831 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 18:12 | 606 بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتم پدیده قهرمان لیگ شود

حق‌وردی: تغییر سرمربی پیکان در آن مقطع نیاز بود

مدافع پیکان مدعی است فصل با اتفاقات عجیبی برای تیمش همراه بوده و در نهایت به آن چیزی که هدف‌شان بوده دست نیافته‌اند.

حق‌وردی: تغییر سرمربی پیکان در آن مقطع نیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی، مدافع پیکان در این فصل نمایش امیدوارکننده‌ای در ترکیب تیمش داشت و علیرغم روزهای پرنوسانی که پشت سر گذاشتند در نهایت با حضور در رده یازدهم به کار پایان دادند. او در خصوص لیگ هجدهم گفت: فصل خیلی سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و در طول فصل انواع و اقسام اتفاقات برای تیم ما افتاد. هم نتایج خوب داشتیم و هم نتایج بد و هم تغییر سرمربی ولی در نهایت آن چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم.


حق وردی درباره تغییر کادرفنی در این تیم نیز گفت: به نظرم در آن مقطع تغییر سرمربی نیاز بود. نه اینکه بگویم آقای جلالی مربی بدی است. به هر حال در همه جای دنیا وقتی تیم دچار آن شرایط می‌شد دست به تغییر سرمربی می‌زنند تا تیم دچار شوک شود و ما هم نیاز به شوک داشتیم تا به خودمان بیاییم.


وی ادامه داد: ما درگیر اتفاقات داخلی شدیم که در چند هفته آخر نیم فصل اول شروع شد و به چند هفته ابتدایی نیم فصل دوم رسید. ولی اگر دقت کنید ما نیم فصل اول به تراکتور، پارس جم و نفت مسجد سلیمان باختیم ولی نیم فصل دوم آنها را بردیم. اگر چند هفته زودتر به روند خوب خودمان باز می‌گشتیم می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر برویم چرا که فاصله امتیازات کم بود.


مدافع پیکان درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: ما فصل را در خط دفاع خوب شروع کردیم و در چند هفته اول گلی دریافت نکردیم ولی بعد از بازی با پدیده دچار افت شدیم که افت کلی تیم بود نه فقط ما. به نظرم عملکرد خط دفاعی در مجموع خوب بود و من از عملکرد شخصی خودم هم راضی هستم.


حق وردی درباره تقابل هفته پایانی با تیم جلالی و شکست در آن بازی گفت: اگر کسی بازی را دیده باشد تایید می‌کند که حق ما باخت نبود و حداقل باید مساوی می‌گرفتیم ولی خب در آن مقطع بازیکنان انگیزه‌ای برای بازی ندارند و یک رتبه بالا و پایین در آن قسمت جدول تفاوتی نمی‌کند. تقابل با آقای جلالی اتفاق جذابی بود و هم او انگیزه زیادی برابر ما داشت و هم ما مقابل او.


وی درباره کورس جالب توجه قهرمانی این فصل نیز گفت: من خودم مشهدی هستم و علاقه خاصی به پدیده تیم شهرم دارم ولی فکر می‌کنم هر 5 تیم کورس قهرمانی شایسته بودند و می‌توانستند قهرمان شوند. پرسپولیس تفاوتش با بقیه تیم‌ها ثباتش در چند سال اخیر است و تغییرات اندکی که داشته و دوری از حاشیه باعث شده بازیکنان به خوبی در ترکیب جا بیفتند و موفق باشند. اینکه گفته می‌شود قهرمانی بیرون از زمین شکل گرفته را هم قبول ندارم و همه اتفاقات داخل زمین بود و قهرمانی سالم بود.


حق وردی در واکنش به اینکه از سوی تراکتور اتهامی مبنی بر اینکه تیم‌های پیکان و سایپا به سود سرخابی‌ها کار می‌کنند گفت: در تهران تیم‌های زیادی هستند که زیر سایه استقلال و پرسپولیس قرار دارند و اگر در اسپانیا هم تیم مادریدی به جز رئال و اتلتیکو وجود داشته باشد طرفداری ندارد ولی دلیل بر زیادی بودن آن تیم‌ها نیست. دقت کنید که سرخابی‌ها به دلیل یک سری شرایط خاص خودشان نمی‌توانند در زمینه استعدادیابی و میدان دادن به جوان‌ها در تهران فعالیت زیادی داشته باشند و این موضوع در پیکان و سایپا انجام می‌شود و در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از پیکان و سایپا به تیم‌های بزرگ رفتند.
مدافع پیکان درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: فصل بعد بازیکن آزاد هستم و با پیکان قرارداد ندارم. فعلاً زود است بخواهم به این مسائل فکر کنم. دوست دارم انتخابی انجام دهم که من را به تیم ملی برساند. در حال حاضر سرمربی جدید تیم ملی آمده و فرصت خوبی است که بازیکنان خودشان را نشان دهند.

دیدگاه‌ها