کد خبر : 1612907 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 23:11 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گذاشته نشدن آئین نامه روی سایت اشتباه بوده؛

بهاروند: سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ می گوید، اگر سپاهانی ها می خواهند از جام حذفی کنار بکشند، به صورت رسمی اعلام کنند.

بهاروند: سپاهان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان حاضر شد و در مورد شرایط این روزهای باشگاه سپاهان که درگیر دیدار نیمه نهایی جام حذفی است، صحبت کرد.


تابش در بخشی از صحبت هایش به قانون 50/50 که سازمان لیگ اصرار به اجرای آن در نقش جهان دارد اشاره کرد و تاکید داشت، اگر قرار باشد این قانون در نیمه نهایی و در ورزشگاه خانگی سپاهان اجرایی شود، تیم فوتبال باشگاه سپاهان از رقابت ها کنار خواهد کشید.


حیدر بهاروند ریاست سازمان لیگ فوتبال امروز به ابهامات پیش آمده پاسخ داد و در واکنش به سوالاتی که برای سپاهانی ها مطرح است، ضمن تاکید بر اینکه که قانون اجرا خواهد شد، تصریح کرد: «  مطمئنا ما ملزم به انجام قانون هستیم و باشگاه نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند. شما یک تیم را مثال بزنید که باشگاهی به ما گفته باشد، می خواهم تماشاگرانم را به استادیوم ببرم و ما نگذاشته باشیم یا گفته باشیم، نحوه استقرار تماشاگران 10/90 است. اشتباه ما این بوده که باید روی سایت می گذاشتیم که گذاشته نشده.


رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال باشگاه سپاهان که چرا آئین نامه به باشگاهشان ارسال نشده، می گوید:« آئین نامه برای باشگاه ها ارسال شده و گفتیم داستان چیست. اگر آنها ندیده اند، دیگر تقصیر ما نیست. در این مدت هم بارها مدیریت در باشگاه سپاهان تغییر کرده.»


بهاروند در واکنش به تهدید سپاهانی ها برای کنار کشیدن از مسابقات هم صحبت کرد و گفت: « اگر از جام حذفی کناره گیری کرده اند، به صورت رسمی اعلام کنند، تا ما در برنامه های خود بیاوریم و در مورد آن تصمیم گیری کنیم.»

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان طبق برنامه باید ساعت 21 روز هشتم خردادماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود و مسئولان سازمان لیگ، الزام به اجرای قانون 50/50 در شرایطی برای استقرار هواداران دارند که باشگاه سپاهان معتقد است در بازی های قبلی توجهی به این قانون نشده است.


با این وصف، حالا باید منتظر روزهای آینده باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع تا روز مسابقه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها