کد خبر : 1608405 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 17:20 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

من هم جای پوگبا بودم به رئال فکر می کردم

ستاره بلغاری سابق تاتنهام و منچستریونایتد به شایعات اخیر حول محور پل پوگبا و نیز کریستین اریکسن واکنش نشان داد.

من هم جای پوگبا بودم به رئال فکر می کردم

به گزارش "ورزش سه"، روزی نیست که شایعه ای جدید در مورد انتقال احتمالی پوگبا به رئال مادرید منتشر نشود. ستاره فرانسوی در یکی دو ماه اخیر از فرم همیشگی خود به دور بوده و تحت انتقاد شدید کارشناسان و نیز هواداران یونایتد قرار دارد. برخی معتقدند که پوگبا تمرکزش را از دست داده؛ چرا که پیشنهاد رئال او را وسوسه کرده است.

 

 

1401294

 

 

دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری سابق یونایتد در این رابطه گفت:« از پوگبا و جدایی احتمالی او حرف زیاد زده می شود؛ ولی به شخصه دوست دارم در یونایتد بماند؛ چون یک نابغه است و فوتبالیستی فوق العاده.

همه از توانایی های او باخبرند و اینکه در زمین همه توانش را می گذارد؛ ولی می دانید در مورد او چه اتفاقی افتاده؟ برخی مواقع شدت انتقادات مردم به گونه ای می شود که تمرکز بازیکن به هم می خورد و دیگر نمی تواند بازی های همیشگی خود را ارائه دهد و در این زمان وقتی پیشنهاد رئال می رسد، منطقی است که بازیکن دچار تردید شود. شاید من هم اگر بودم، مثل پوگبا وسوسه می شدم.»

 

 

1402146

 

 

برباتوف در مورد علاقه رئال و یونایتد به جذب کریستین اریکسن، هافبک ارزشمند تاتنهام نیز گفت:« کسی خبر ندارد در مورد او چه رخ خواهد داد ولی من می دانم که رئال و یونایتد باید خود را اماده یک چالش دشوار با دنیل لوی(مدیر تاتنهام) کنند؛ چون او تا سنت آخر انتقال اریکسن را از آنها خواهد گرفت.»

 

برباتوف شرایطی مشابه را در سال 2008 تجربه کرد؛ وقتی پس از دو فصل بازی برای تاتنهام، با انتقالی  38 میلیون یورویی راهی یونایتد شد. دنیل لوی در آن مقطع به شدت علیه الکس فرگوسن و باشگاه منچستریونایتد موضع گرفت.

 

 

 

دیدگاه‌ها