کد خبر : 1607207 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 13:50 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: تیم منتخب فصل لیگ برتر به انتخاب PFA

با مشخص شدن تیم منتخب فصل لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای، ویرژیل فن‌دایک، استرلینگ و پوگبا در این تیم حضور دارند ولی نام ادن هازارد در آن دیده نمی‌شود.

رسمی: تیم منتخب فصل لیگ برتر به انتخاب PFA

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام تیم منتخب فصل لیگ برتر از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای در انگلیس، این تیم در سیطره بازیکنان دو تیم منچسترسیتی و لیورپول قرار دارد و البته نام یک بازیکن منچستریونایتد در این تیم یازده نفره دیده می‌شود.

 

1400739

 

تنها بازیکنی که به غیر از ستاره‌های دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در این تیم منتخب حضور دارد پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد است. این در حالی است که پوگبا این روزها با انتقادهای شدیدی از سوی هواداران یونایتد مواجه است و حضور او در این تیم و عدم حضور ادن هازارد، ستاره چلسی خبرساز شده است.

 

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی در تیم منتخب اتحادیه فوتبالیستهای حرفه‌ای یا PFA به عنوان بهترین دروازه‌بان سال لیگ برتر انتخاب شده است.

 

لاپورت و ویرژیل فن‌دایک، به ترتیب از منچسترسیتی و لیورپول به عنوان دفاع وسطهای منتخب امسال برگزیده شده‌اند. پست دفاع چپ تیم منتخب به اندی رابرتسون از لیورپول و پست دفاع راست به هم‌تیمی او ترنت الکساندر آرنولد واگذار شده است.

 

فرناندینیو، برناردو سیلوا و پل پوگبا سه هافبک منتخب فصل از دید PFA هستند. در ترکیب چیده شده از سوی اتحادیه فرناندینیو در قلب خط میانی و برناردو سیلوا در سمت راست او قرار گرفته و پل پوگبا در سمت چپ حضور دارد.

 

اما سه مهاجم منتخب فصل از دید PFA سرخیو آگوئرو به عنوان مهاجم نوک و سادیو مانه و رحیم استرلینگ هستند. نکته جالب در این خط، عدم حضور محمد صلاح در ترکیب تیم منتخب فصل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای است که البته با کاهش گلزنی‌های صلاح در فصل جاری بی‌ارتباط نبوده است.

 

دیدگاه‌ها