کد خبر : 1607594 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 09:59 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش کم نقص ربیع خواه در قلب دفاع؛

نمره قبولی به جانشین خلف شجاع! (عکس)

محسن ربیع خواه مدافع تیم پرسپولیس روز گذشته نمایش خوبی برابر سپاهان داشت و اجازه نداد مهاجمان تیم اصفهانی خطرساز ظاهر شوند.

به گزارش ورزش سه، یکی از دغدغه های اصلی برانکو ایوانکوویچ برای بازی مقابل سپاهان، جای خالی شجاع خلیل زاده بود که به علت محرومیت در این مسابقه غیبت داشت. محرومیت شجاع در شرایطی اتفاق افتاد که تیم پرسپولیس به جز او و سیدجلال حسینی مدافع دیگری نداشت و به همین خاطر غیبت یکی از این دو، اتفاق نگران کننده ای برای قرمزها به حساب می‌آمد.

 

در طول هفته کادرفنی پرسپولیس، محمد نادری و محسن ربیع خواه را در این پست امتحان کرد و سرانجام تصمیم گرفت ربیع خواه باتجربه را در جای شجاع استفاده کند. نکته مهم این بود که جانشین شجاع برخلاف او، از قدرت سرزنی پایینی بهره می‌برد و حضورش در تقابل با کی‌روش استنلی و دیگر بازیکنان سرزن سپاهان، بر نگرانی های برانکو اضافه می‌کرد.

 

اما ربیع خواه در زمین مسابقه نمایش بی نقص و قابل قبولی داشت. او هماهنگی خوبی با سیدجلال نشان داد و در زمین و آسمان، موفق ظاهر شد. در چند صحنه ربیع خواه با ضربات سر توپ را قطع کرد و اجازه نداد توپ به مهاجمان سپاهان برسد.

 

همچنین مدافع سرخ ها چند بار با تکل‌های موفقیت آمیز توپ را به چنگ خود درآورد و حتی به بازیسازی هم پرداخت. نمایش مطمئن این بازیکن بی حاشیه با حمایت هواداران نیز مواجه شد و آن ها چند بار ربیع خواه را تشویق کردند تا این چنین پاسخ عملکرد خوب این بازیکن را داده باشند.

 

محسن ربیع خواه در بازی پرسپولیس و سپاهان

 

محسن ربیع خواه در بازی پرسپولیس و سپاهان

 

 

دیدگاه‌ها