کد خبر : 1606835 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 18:55 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پی اس جی مقصد بعدی کاپیتان سابق اینتر؟

نشریه ورزشی معتبر ایتالیا مدعی شد نام مهاجم آرژانتینی اینتر در فهرست خریدهای تابستانی پاری‌ سن‌ ژرمن قرار گرفته است.

پی اس جی مقصد بعدی کاپیتان سابق اینتر؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن قصد دارد در پایان فصل مائورو ایکاردی را از اینتر به خدمت بگیرد و این احتمال وجود دارد که او را با رقمی به مراتب پایین‌تر از رقم  فسخ قراردادش جذب کند.

 

 

1400288

 

 

طبق گزارش این نشریه، ایکاردی در صدر فهرست اهداف مورد نظر قهرمان لیگ فرانسه قرار دارد و این تیم او را به عنوان جانشین ادینسون کاوانی در نظر گرفته است. در همین حال این نشریه گزارش کرده که هنوز هیچ مذاکره‌ای میان طرفین صورت نگرفته است اما پی اس جی در کورس خرید ایکاردی پیشتاز است.

رقم فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 100 میلیون است که البته تنها از سوی باشگاه‌های غیرایتالیایی قابل پرداخت است با این حال با توجه به تبعید 6 هفته‌ای او از ترکیب اصلی اینتر در پی اختلافاتی که میان او و مدیران باشگاه بر سر مسئله تمدید قرارداد به وجود آمد، اینتر اکنون با دریافت 70 میلیون یورو هم به فروش این مهاجم آرژانتینی رضایت می‌‌دهد.


با وجود آنکه ایکاردی 26 ساله دوره ریکاوری مصدومیتی که مدعی بود مانع از بازی کردنش می‌شود را پشت سر گذاشته و به ترکیب برگشته، هنوز هم رابطه گروهی از هواداران به خصوص اولتراها با او خوب نیست و آنها خواهان فروش کاپیتان سابق تیم شده‌اند. از اتلتیکو هم به عنوان دیگر تیم خواهان ایکاردی نام برده می شود.

دیدگاه‌ها