کد خبر : 1558964 | 13 مهر 1397 ساعت 20:46 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایلی استان هنوز بردی در بازی های مهم ندارد؛

فولاد باز هم از سریال ناکامی خارج نشد

سرمربی رومانیایی تیم فولاد امروز در چهارمین تجربه هدایت این تیم باخت دوم خود را تجربه کرد.

فولاد باز هم از سریال ناکامی خارج نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، میهمان پدیده مشهد بود و مقابل این تیم در یک بازی جذاب با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 

وداع امروز فولاد با جام حذفی، روند ناکامی های این تیم را ادامه داد. از زمانی که مدیران باشگاه فولاد ایلی استان رومانیایی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، این تیم چهار بازی انجام داده است. اولین تجربه سرمربیگری او که یک بازی ساده در جام حذفی مقابل مس شهر بابک بود، با برتری پرگل سرخپوشان اهواز خاتمه یافت.

در گام دوم و سوم این سرمربی باید در لیگ برتر با حریفان خود روبرو می شد. دیدارهای هفته هفتم و هشتم فولاد هم اما توفیقی برای آنها به همراه نداشت. شکست سه بر یک مقابل سپاهان در اصفهان و یک تساوی خانگی برابر ماشین سازی نتیجه این دو بازی بود و در ادامه فولاد با استان دوباره به جام حذفی برگشت.

 

دومین بازی حذفی آنها اما تفاوت زیادی با دیدار قبلی داشت. این بار به جای یک تیم از دسته های پایین تر، فولاد باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر می رفت. در بازی خارج از خانه مقابل پدیده هم ابتدا سفید پوشان میهمان پیش افتادند اما پدیده کار را مساوی کرد. در وقت های اضافی هم باز فولاد با یک پنالتی هرچند بحث برانگیز از حریف جلو افتاد ولی نیمه دوم اوقات اضافه دقایق طلایی شاگردان گل محمدی بود و تیم پدیده توانست با زدن 2 گل، این بازی جذاب و مهم را به سود خود به پایان ببرد.

بدین ترتیب تیم فولاد با ایلی استان در چهار بازی یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست داشته است. پیروزی آنها مقابل مس شهر بابک بوده و سایر نتایج برابر حریفان لیگ برتری رقم خورده است. بازی بعدی فولاد هم جدال با همین تیم پدیده در چارچوب رقابت های لیگ برتر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها