کد خبر : 1626840 | 07 مرداد 1398 ساعت 11:47 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی دقیق فهرست تیم استراماچونی

گزارش: ۳+۱ بازیکن جدید در راه استقلال

تیم استراماچونی هر چند دو بازیکن پیشین خود را به ترکیب اضافه کرد اما هنوز تا کامل شدن کار سختی دارد.

گزارش: ۳+۱ بازیکن جدید در راه استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی بعد از نزدیک به 40 روز پس از پایان فرصت در نظر گرفته شده برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال در نهایت در جمع آبی های تهرانی ماندنی شد تا با نزدیک شدن به شروع لیگ، فهرست تیم استراماچونی همچنان در مسیر تکمیل شدن باشد.


علی کریمی در روزی قرارداد خود با استقلال را تمدید کرد که ساعاتی پیش از آن محسن کریمی به تمرینات استقلال بازگشت تا به این ترتیب استقلال در یک روز دو بازیکن از دست رفته خود را به تیم برگرداند و فهرست آبی ها کامل تر از گذشته شود اما همچنان تیم استراماچونی در فهرست 18 نفره خود، 3 جای خالی دارد که امیرحسین فتحی روز گذشته اعلام کرد تا 48 ساعت آینده اتفاقات خوبی برای آبی ها رخ خواهد داد. بررسی وضعیت رختکن استقلال پیش از شروع دوباره این تیم در فصل نقل و انتقالات و البته جاهای خالی باقی مانده در فهرست استقلالی ها موضوع اصلی این گزارش است:

 

دفاع و دروازه


سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و میلاد باقری بازیکنانی هستند که در این دو پست سهمیه بالای 23 سال استقلال را اشغال کردند تا تنها 5 بازیکن در این پست در میان بازیکنان با تجربه استقلال و قدیمی این تیم باشند.


استقلال در این منطقه میلاد زکی پور را نیز در فهرست بالای 23 سال دارد که به عنوان سهیمه میان 23 تا 25 سال مورد استفاده قرار داده و فهرست استقلالی ها را اشغال نمی کند.


عارف غلامی، شاهین طاهرخانی و امیرحسین کارگر دیگر بازیکنانی هستند که در این پست و در سهمیه زیر 23 سال حضور دارند و مهدی نوراللهی نیز دروازه بان زیر 23 سال استقلال است.

 

1422553

 

خط میانی


فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند و فرشید باقری در این منطقه از زمین 6 بازیکنی هستند که در سهمیه بالای 23 سال حضور دارند تا خط میانی استقلال با تجربه و با نفرات بالا برای یک لیگ رقابتی و طولانی انتخاب شده باشد.


استقلال در خط میانی رضا آذری جوان و سینا خادم پور را نیز به عنوان سهمیه زیر 23 سال در اختیار دارد.

 

1422556

 

خط حمله


مرتضی تبریزی، علی دشتی و شیخ دیاباته به همراه محسن کریمی بازیکنانی هستند که در خط حمله استقلال در فهرست بالای 23 سال حضور دارند و بازیکنان با تجربه آبی ها محسوب می شوند. همچنین مهدی قائدی، سجاد آقایی و محمد بلبلی نیز به عنوان سهمیه زیر 23 سال در ترکیب آبی ها حضور دارند.

 

فهرست نهایی و احتمالی ها


استقلال به این ترتیب 15 بازیکن در سهمیه بالای 23 سال خود در اختیار دارد. آبی ها همچنین یازده بازیکن در اختیار دارند که تاریخ تولد آنها بعد از سال 75 است و سهمیه محسوب نمی شوند.


با این حال استقلالی ها همچنان در بازار فعال هستند و شاید در میان تیم های پرطرفدار و مدعی، هیچ تیمی به اندازه استقلال در روزهای آینده خرید و جذب بازیکن نداشته باشد.

 

1422554


استقلالی ها یک دروازه بان، دفاع چپ و هافبک بازیساز را به صورت قطعی جذب خواهند کرد و همچنین صفا هادی دیگر گزینه ای است که با مدیران استقلال برای حضور در تهران گفت و گو کرده و احتمال حضور او در خط میانی بسیار زیاد است.


استقلال برای ترمیم این پست ها البته با محدودیت هایی رو به رو است؛ سهمیه خریدهای استقلال از بازیکنان لیگ برتری با جذب 6 بازیکن به اتمام رسیده و آبی ها تنها می توانند 3 بازیکن خارجی جذب کنند که به نظر می رسد در این میان جذب صفا هادی، یک دفاع چپ و یک بازیساز خارجی قطعی است و برای خط دروازه استقلالی ها به لیگ ایران چشم دارند تا به این ترتیب فهرست خود را کامل کنند و البته در این مسیر محدودیت جذب بازیکن بالای 23 سال نیز برای آبی ها مطمئنا اهمیت دارد زیرا تنها 3جای خالی دارند.

دیدگاه‌ها