کد خبر : 1624055 | 24 تیر 1398 ساعت 15:37 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب نوله؛ من به جای فدرر تشویق می شدم

روز گذشته فینال ماراتون گونه تنیس ویمبلدون با برتری نوواک جوکوویچ بر راجر فدرر همراه بود.

ادعای عجیب نوله؛ من به جای فدرر تشویق می شدم

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره پس از 5 ساعت و 57 دقیقه، نبرد تمام عیار بین نواک جوکوویچ و راجر فدرر، نفرات اول و دوم تنیس دنیا، فینال سال 2019 مسابقات ویمبلدون به پایان رسید، فینالی که در نوع خودش عجیب و غریب بود.

در پایان جوکوویچ موفق شد 3-2 بر فدرر غلبه کند و برای پنجمین بار فاتح تنیس ویمبلدون شود. او حالا 16 گرند اسلم را نیز در کارنامه دارد و از این حیث پشت سر فدرر و نادال قرار می گیرد.

 

 

1419677

 

 

جو غالب ورزشگاه به سود فدرر بود. تنیسور سوئیسی محبوب ترین تنیسور دنیاست و بسیاری علاقه مند بودند تا این ستاره 37 ساله قهرمان شود ولی در نهایت جوکوویچ صرب پیروز شد.

نوله جوکوویچ در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چگونه جو مثبت به سود فدرر را مدیریت می کرده است، چنین گفت:« وقتی بیشتر حاضران هوادار شما هستند و شما را تشویق می کنند، قطعا انگیزه می گیرید. این به شما قدرت بیشتری می دهد و انرژی شما مضاعف می شود ولی وقتی اینگونه نیست، باید یک راهی برای غلبه بر جو پیدا کنید.

من برای این مهم، روی ذهن خودم کار کرده ام؛ به این صورت که وقتی مردم راجر را صدا می زدند، من نوواک می شنیدم. شاید احمقانه به نظر برسد ولی این واقعیت دارد. من سعی می کردم خودم را متقاعد کنم که مردم من را به جای فدرر تشویق می کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها