کد خبر : 1623815 | 23 تیر 1398 ساعت 17:55 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: در حال یادگیری آلمانی هستم

بوندسلیگا شاید مقصد بعدی ژوزه مورینیو باشد و او با یادگیری زبان آلمانی خود را برای چنین چالشی مهیا می کند.

مورینیو: در حال یادگیری آلمانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، هفت ماه بعد از اخراجش از منچستریونایتد، مشتاق بازگشت به مربی‌گری و بدست گرفتن سکان هدایت یک تیم است اما می‌گوید فعلا منتظر است تا با پروژه‌ای مناسب روبرو شود.

 

 

1411918

 

 

او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که در حال یادگیری زبان آلمانی است و احتمال مربیگری در بوندسلیگا را هم رد نکرد:« در حال حاضر در حال یادگیری زبان آلمانی هستم چون تنها زبانی است که نمی‌دانم. من به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و ایتالیایی صحبت می‌کنم. بعد از آن هم نمی‌توانم چیزی را غیرمحتمل بدانم، حتی سرمربیگری در آلمان را.»

 

مورینیو همچنین معتقد است اینتر توانایی فتح اسکودتو را دارد و این تیم را تنها رقیب صاحب شانس یوونتوس برای قهرمانی می داند. بانوی پیر در هشت سال اخیر به شکل متوالی قهرمانی سری آ را از ان خود کرده ولی اینتر حالا با آنتونیو کونته قصد دارد برای اولین بار از سال 2010 فاتح اسکودتو شود.

مورینیو که در زمان حضورش در منچستریونایتد با چلسیِ تحت‌هدایت آنتونیو کونته بارها تقابل کرد، به قهرمانی اینتر ایمان دارد:« اینتر باید این فصل فاتح سری آ شود و اطمینان دارم که می‌توانند این کار را بکنند.»

دیدگاه‌ها