کد خبر : 1622438 | 17 تیر 1398 ساعت 13:02 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

لقب گران ترین بازیکن از ستاره ایرانی گرفته شد

خرید 10 میلیون یورویی تهدیدی برای کاوه

باشگاه بلژیکی با تلاش فراوان توانست مهاجمی نیجریه ای از سری B فوتبال ایتالیا به خدمت بگیرد تا عنوان گران ترین خرید ژوپیرلیگ از ستاره ایرانی گرفته شود.

خرید 10 میلیون یورویی تهدیدی برای کاوه

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته بعد از فروش 25 میلیون یورویی وسلی ستاره برزیلی به باشگاه آستون ویلا سران باشگاه بروژ توانستند در رقابتی نفسگیر با چند باشگاه ایتالیایی با مهاجم 21 ساله نیجریه ای باشگاه دسته دومی اسپیزا به توافق رسیده و با رقمی در حدود 10 میلیون یورو+ پاداش دیوید اوکه ریکه را به جمع آبی و مشکی پوشان اضافه کنند.


این خرید از آن جهت حائز اهمیت بود که بروژی ها در راه توافق با پدیده 21 ساله نیجریه ای باشگاه هایی همچون تورینو و ساسولو را شکست دادند تا اوکه ریکه راهی ورزشگاه جان بریدل شود تا برای بروژ بازی کند. خرید این بازیکن آن هم با قیمتی در حدود 10 میلیون یورو باعث شد تا برای دومین سال متوالی رکورد گران قیمت ترین انتقال ژوپیرلیگ توسط بروژی ها شکسته شود.


پیش از این عنوان گران ترین انتقال به کاوه رضایی ستاره ایرانی تعلق گرفته بود که با 5 میلیون یورو از شارلروا به بروژ انتقال یافت اما در اولین سال حضورش نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که فیلیپ کلمنت سرمربی جدید باشگاه با خرید اوکه ریکه از سری بی ایتالیا، رقیبی جدید برای کاوه در خط حمله ترتیب داد. مهاجم نیجریه ای فصل گذشته 10 بار گلزنی کرد و 12 بار هم پاس گل داد تا یکی از بهترین بازیکنان فصل سری B ایتالیا لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها