کد خبر : 1621174 | 11 تیر 1398 ساعت 11:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیون، امروز در تست پزشکی تاتنهام

تاتنهام برای انتقال تانگوی اندومبله، ستاره لیون، با این باشگاه فرانسوی به توافق رسیده و اندومبله امروز در تستهای پزشکی تاتنهام شرکت خواهد کرد.

ستاره لیون، امروز در تست پزشکی تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد تاتنهام برای جذب تانگوی اندومبله، هافبک فرانسوی لیون با این باشگاه به توافق رسیده و اندومبله امروز سه‌شنبه با حضور در مقر باشگاه تاتنهام در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد.

 

1416498

 

بر اساس این گزارش، تاتنهام برای انتقال اندومبله با قراردادی به ارزش 56.5 میلیون پوند با باشگاه لیون به توافق رسیده است. اما به دلیل وجود بندهای پاداش در این قرارداد، خالص پرداختی ممکن است افزایش یافته و به حدود 65 میلیون پوند بالغ شود.

 

اندومبله، ستاره 22ساله فرانسوی هم با مفاد این قرارداد موافقت کرده و به قراردادی 5ساله به تاتنهام منتقل خواهد شد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام از مدتی پیش اندومبله را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه انتخاب کرده بود و در دو فصل گذشته هم برای جذب او از مدیران باشگاه تقاضا کرده بود. اما تاتنهام در دو فصل گذشته از فعالیت در بازار نقل و انتقالات خودداری کرد تا در نهایت اندومبله امسال تابستان به هدف اول باشگاه انگلیسی در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.

 

پوچتینو هفته گذشته گفته بود اینکه تاتنهام از زمان جذب لوکاس مورا در ژانویه 2018 دیگر هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته باید تغییر کند و این باشگاه باید امسال تابستان کم‌تحرکی خود در فصلهای گذشته را در بازار نقل و انتقالات جبران کند.

 

 

دیدگاه‌ها