کد خبر : 1618211 | 27 خرداد 1398 ساعت 12:35 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: اروگوئه در کوپا با همین اشتیاق بازی می‌کند

لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه که در اولین بازی تیم ملی کشورش در کوپا آمه‌ریکا موفق به گلزنی شد می‌گوید اروگوئه‌ای‌ها تا پایان رقابتها با همین شور و اشتیاق بازی خواهند کرد.

سوارز: اروگوئه در کوپا با همین اشتیاق بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا که در فصلی که گذشت با پیراهن بارسلونا آنطور که از او انتظار می‌رفت موفق ظاهر نشد و در اواخر فصل هم به دلیل عمل جراحی روی زانویش مدتی از میادین به دور مانده بود، دیشب در اولین بازی تیم ملی اروگوئه در کوپا آمه‌ریکا 2019 که با پیروزی پرگل 4-0 مقابل اکوادور همراه بود موفق به گلزنی شد و گفت به موفقیت اروگوئه در این رقابتها امیدوار است.

 

1413542

 

سوارز در بازی تیم ملی اروگوئه مقابل اکوادور در دقیقه 44 بازی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا اروگوئه‌ای‌ها نیمه اول را با نتیجه خوب 3-0 به پایان رسانده و به رختکن بروند.

 

یاران سوارز در نیمه دوم هم روی گل به خودی آرتورو مینا در دقیقه 78 موفق شدند بازی را با نتیجه 4-0 تمام کرده و در اولین گام در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا سه امتیاز به حساب خود واریز کنند.

 

سوارز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این نتیجه خیلی خوبی است چون ما در این بازی همانطور که دلمان می‌خواست و هدف‌مان بود بازی کردیم. البته ما در نیمه اول با یک بازیکن اضافی بازی  کردیم".

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" ما در ادامه تورنمنت با همین شور و اشتیاقی که امروز دیدید بازی خواهیم کرد".

 

اروگوئه در بازی بعدی خود روز پنج‌شنبه در پورتو آلگره به مصاف ژاپن خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها