کد خبر : 1455130 | 28 مرداد 1396 ساعت 10:55 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وولفسبورگ - دورتموند

دو تیم وولفسبورگ و دورتموند، امشب در ورزشگاه فولکس واگن آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وولفسبورگ - دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فصل جدید را در حالی آغاز می‌کند که با لشکری از مصدومین به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. پیتر بوش در اولین حضورش روی نیمکت دورتموند در بوندس لیگا، بسیاری از ستاره های تیمش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد که اصلی ترین غایب او، عثمان دمبله، مهاجم با استعداد و با کیفیت زردپوشان است که در تمرینات تیم شرکت نمی‌کند و قصد دارد به باشگاه فشار بیاورد تا او را به فروش برساند.

 

 

1206086

 

 

با غیبت او در تمرینات، باشگاه دورتموند تصمیم گرفت او را از حضور در تمرینات تیم محروم کند و بدین ترتیب او در فهرست تیم برای این بازی نیز قرار نگرفته است و بوش باید به دنبال جایگزینی برای او در ترکیب تیم باشد.

 

دورتموند فصل گذشته لیگ را در رده سوم و پایین تر از بایرن و لایپزیش به پایان رساند و حالا قصد دارد با مربی جدیدش، نمایش های بهتری داشته و نتایج بهتری نیز کسب کند.

 

وولفسبورگ نیز لیگ را در رده شانزدهم به پایان رساند و به سختی توانست در لیگ اول آلمان باقی بماند. با این حال گرگ‌ها تیمشان را تقویت کرده اند تا در این فصل اهداف بزرگتری را پیگیری کنند.

 

 اریک دورم، کوئیریرو، اشملزر، رویس، گیل، شورله، روده و دمبله غایبین دورتموند و تراش، ورنینیا، بروکس، اسفانیاک، بروما و جونگ نیز غایبین وولفسبورگ برای این بازی هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1236018

دیدگاه‌ها