کد خبر : 1593557 | 03 اسفند 1397 ساعت 13:27 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب بازیکنان سایپا ۲ روزه شد

شاگردان علی دایی برای دومین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.

اعتصاب بازیکنان سایپا ۲ روزه شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا که با مشکلات مالی شدیدی مواجه است و طی سه فصل اخیر نتوانسته به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان عمل کند، امسال با کمبود منابع مالی شدیدی روبه‌رو شده و همین امر در روند کار شاگردان علی داییز نیز تاثیر گذاشته است.

 

بازیکنان سایپا که از اواسط نیم‌فصل اول به شرایط این باشگاه معترض بودند و با وجود مشکلات مالی، اعتراض شدیدی نسبت به این اتفاق نداشتند، پس از باخت آسیایی اخیرشان مقابل الریان قطر این موضوع را علنی کردند و دست به اعتصاب تمرینات زدند.

 

تیم سایپا روز چهارشنبه تمرین ریکاوری را پس از مسابقه با الریان قطر برگزار کرد، اما از روز گذشته که قرار بود تمرینات نارنجی پوشان برای دیدار لیگ برتر مقابل تراکتورسازی آغاز شود ولی بازیکنان حاضر به انجام تمرین نشدند و امروز هم با وجود حضور در محل تمرین، لباس‌های خود را تعویض نکردند.

 

شاگردان علی دایی که دو تمرین اصلیِ قبل از دیدار با تراکتورسازی را از دست دادند، قرار است در صورت حل مشکلات مالی در تمرین فردا حاضر شوند ولی در صورت ادامه یافتن این شرایط، در تمرین پیش از مسابقه هم شرکت نمی‌کنند تا سایپا بدون تمرین به مصاف تراکتور برود.

دیدگاه‌ها