کد خبر : 1564127 | 05 آبان 1397 ساعت 11:07 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

فحاشی به برادر اسماعیل مطر در ورزشگاه آل مکتوم؛

اشک های اسطوره امارات، بازی را متوقف کرد!

در جریان دیدار دیشب تیم های النصر و الوحده در لیگ امارات اتفاق عجیبی رخ داد.

اشک های اسطوره امارات، بازی را متوقف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدارهایی از چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ امارات برگزار شد. در یکی از مهم ترین بازی ها تیم های النصر و الوحده که از باشگاه های نامدار امارات هستند، با هم روبرو شدند. این بازی در پایان با تساوی 2-2 خاتمه یافت و همین مسئله باعث شد الوحده صدر جدول را از دست بدهد.

 

اما مهم ترین اتفاق این هفته فوتبال امارات نه توقف الوحده بود، نه نتایج سایر بازی ها. در جریان بازی دیشب یک اتفاق عجیب و تلخ رخ داد که تمام اخبار فوتبال امارات را تحت الشعاع قرار داد. در شرایطی که این دیدار به میزبانی النصر در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می شد، در دقیقه 77 داور مسابقه بازی را متوقف کرد. دلیل این توقف عجیب تر از چیزی بود که بتوان فکرش را کرد. داور بازی در این لحظه متوجه شد که اسماعیل مطر، مهاجم باتجربه تیم الوحده و یکی از اسطوره های فوتبال امارات در حال گریه شدید است و به همین دلیل بازی را از جریان انداخت.

 

1348623

 

وقتی بازیکنان علت اشک های مطر را از او جویا شدند، این مهاجم کهنه کار گفت که یکی از تماشاگران النصر به برادر مرحومش فحاشی کرده است و این اقدام باعث گریستن وی شده است. پس از این بازیکنان تیم النصر سعی کردند از او دلجویی کرده و از جانب هوادار تیم خود معذرت خواهی کنند.

 

1348622

 

بعد از بازی هم اسماعیل مطر در این مورد گفت: من هم یک انسان هستم که احساس دارم. اصلا چنین موقعیتی را برای کسی آرزو نمی کنم. این اولین بار در تمام سال های بازیگری من بود که چنین اتفاقی برایم رخ داد.

 

1348625

 

او افزود: از باشگاه النصر درخواست می کنم هیچ جریمه یا محرومیتی را برای این هواداران در نظر نگیرند.

 

1348624

 

در ساعات پس از بازی همچنین هواداران باشگاه النصر هم در فضای مجازی به روش های مختلف از جمله پیام های ویدیویی، از این اسطوره باشگاه الوحده و فوتبال امارات عذرخواهی کردند.

 

دیدگاه‌ها