کد خبر : 1578955 | 05 دی 1397 ساعت 09:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لسترسیتی - منچسترسیتی

لسترسیتی، پس از کسب پیروزی خارج از خانه مقابل یکی از صدرنشین‌ها، حالا میزبان سیتی خواهد بود.

پیش بازی لسترسیتی - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، روباه‌ها در دیدار اخیر خود به مصاف چلسی رفتند و موفق شدند یکی از قدرتمندترین تیم‌های امسال لیگ برتر را شکست دهند. پس از این پیروزی، آنها در خانه میزبان منچسترسیتی خواهند بود و مطمئنا کار سختی پیش روی شاگردان گواردیولا اس. لستر 25 امتیاز تا به اینجا فصل کسب کرده و در رده نهم قرار دارد. آنها در 6 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست تجربه کرده اند.

 

 

1364863

 

 

در آن سو منچسترسیتی با 44 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول است. آنها 4 امتیاز با صدرنشین جدول اختلاف امتیاز دارند و به دنبال پیروزی در بازی امروزند تا این اختلاف امتیاز ثابت بماند و کمتر از این نشود. شاگردان پپ گواردیولا در 2 بازی از 3 بازی اخیر خود متحمل شکست شده اند و همین باعث ایجاد اختلاف امتیاز با لیورپول شده است. پپ امیدوار است در این دیدار خارج از خانه دشوار، تیمش بتواند 3 امتیاز را کسب کند و به این شکست ها پایان دهد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای منچسترسیتی، 1 تساوی و 1 پیروزی برای لسترسیتی حاصل شده است. دنیل آمارتی و متی جیمز مصدومان لستر هستند و در آن سو، کلودیو براوو، مانگالا و بنجامین مندی به این بازی نمی‌رسند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1366797

دیدگاه‌ها