کد خبر : 1617719 | 25 خرداد 1398 ساعت 10:26 | 896 بازدید | 0 دیدگاه

با ناامیدی از جذب ستاره سوئدی

ریواس ونزوئلایی هم تیمی جدید ابراهیمی در الاهلی

تلاش ها برای امضای قرارداد با ستاره سوئدی سابق العین به جایی نرسید تا سران الاهلی قطر با مهاجم ونزوئلایی سابق الهلال عربستان و الریان به توافق برسند.

ریواس ونزوئلایی هم تیمی جدید ابراهیمی در الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام قرارداد مارکوس برگ و جدایی این بازیکن از العین در پایان فصل فوتبال این کشور سران الاهلی با ارائه پیشنهادی جذاب و سه ساله در پی امضای قرارداد با ستاره سوئدی برآمدند تا مشکلات گلزنی خود را بعد از جدایی محمد مونتاری ملی پوش حل کنند.


نزدیک به یک ماه پروسه مذاکرات طرفین به طول انجامید اما در نهایت توافقی حاصل نشد تا سران الاهلی خشمگین از بلاتکلیفی در ماجرای جذب مارکوس برگ به سراغ دومین گزینه خود در خط حمله بروند.

 

ریواس که زمستان گذشته از الهلال جدا و راهی الریان شده بود آلترناتیو الاهلی برای مارکوس برگ بود که به نوشته استاد الدوحه این بازیکن تنها یک امضا برای پیوستن به سبزپوشان دوحه فاصله دارد.


با اضافه شدن ریواس ونزوئلایی حالا تنها هدف سران این باشگاه امضای قرارداد با روزبه چشمی ستاره ایرانی اعلام شده است، بازیکنی که سه هفته قبل مذاکراتش با الاهلی آغاز شد تا جای محمدرضا خانزاده را پر و به هم تیمی سابق خود یعنی امید ابراهیمی اضافه شود.

دیدگاه‌ها