کد خبر : 1617631 | 24 خرداد 1398 ساعت 20:48 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فصل جدایی فرا رسید؛

تصمیم قطعی بارسلونا؛ فروش دو ستاره بزرگ

فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی، دو ستاره بارسلونا در تابستان امسال از این تیم جدا خواهند شد.

تصمیم قطعی بارسلونا؛ فروش دو ستاره بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، انقلابی بزرگ در ترکیب آبی اناری ها در راه است و بعد از اینکه انتقال آنتوان گریزمان طبق ادعای گیل مارین، مدیر اتلتیکومادرید به نوکمپ قطعی شد، حالا فصل فروش فرا رسیده رسیده است.

 

نشریه اسپورت مدعی شد جوزپ بارتومئو، ریاست باشگاه بارسلونا در جلسه ای با ارنستو والورده برای فروش فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی با وی به توافق دست یافته و حالا باشگاه بارسلونا در انتظار بالاترین رقم برای فروش این دو بازیکن خواهد بود. بارسلونا برای ایجاد تعادل در وضعیت مالی خود نیاز به فروش بازیکن دارد و به نظر می رسد این دو بازیکن جایی در اندیشه های والورده نداشته و چاره ای جز جدایی ندارند.

 

1412939

 

فیلیپ کوتینیو یک سال و نیم قبل به عنوان گران ترین خرید بارسلونا با مبلغ 160 میلیون یورو راهی نوکمپ شد اما شرایط خصوصا در فصل جاری برای وی هرگز خوب پیش نرفت و نمایش های ضعیف این ستاره برزیلی، بارسلونا را در مورد فروش وی مصمم کرده است. دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مشتری پر و پا قرص کوتینیو هستند و هر کدام رقمی بالاتر پیشنهاد بدهند، با بارسلونا برای انتقال این بازیکن به توافق خواهند رسید.

 

اما دیگر فروش بارسلونا در تابستان، ساموئل اومتیتی فرانسوی است که یک سال قبل یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این باشگاه بود اما مصدومیت های طولانی مدت و عملکرد درخشان کلمنت لانگله باعث شده بارسلونا به فکر فروش اومتیتی بیفتد و به نظر می رسد آرسنال در حال حاضر مهم ترین مشتری این مدافع فرانسوی در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد.

دیدگاه‌ها