کد خبر : 1617560 | 24 خرداد 1398 ساعت 13:20 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: برزیل با غیبت نیمار کنار آمده

تیته، سرمربی برزیل می‌گوید بر خلاف توجه بیش از حد رسانه‌ها به نیمار، تیم ملی برزیل با عدم حضور او در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا کنار آمده است.

تیته: برزیل با غیبت نیمار کنار آمده

به گزارش "ورزش سه"،  تیم برزیل امشب در حالی در اولین بازی رقابتهای کوپا آمه‌ریکای 2019 در خاک خود به مصاف بولیوی می‌رود که نیمار، ستاره بزرگش را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در این تورنمنت در اختیار نخواهد داشت. اما تیته سرمربی برزیل می‌گوید آنقدر که در رسانه‌ها از نیمار حرف زده می‌شود، غیبت او در تیم ملی پررنگ نیست چرا که برزیل به این نتیجه رسیده که باید نبود نیمار را بپذیرد و با عبور از غیبت او خود را برای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا آماده کند.

 

1412872

 

تیته، سرمربی سلسائو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب برزیل و بولیوی به خبرنگاران گفت:" آنقدر که در رسانه‌ها از نیمار صحبت می‌شود در اردوی تیم ملی برزیل حرف او نیست. ما در تیم ملی تمام هوش و حواس‌مان را به آماده‌سازی تیم داده‌ایم".

 

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" من به هیچ وجه دلم نمی‌خواست در این شرایط قرار بگیریم و نیمار را در اختیار نداشته باشیم. او یکی از سه فوتبالیست برتر دنیا است ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و ما باید بدون او برای درخشش در این رقابتها آماده شویم".

 

1412870

 

تیته در ادامه گفت:" ما نمی‌توانیم مسئولیت پیروزی که بر دوش‌مان است را انکار کنیم. بله ما می‌خواهیم پیروز شویم ولی می‌دانیم که برای فتح جام قهرمانی باید مرحله به مرحله پیش رفته و پیشرفت کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها