کد خبر : 1618367 | 28 خرداد 1398 ساعت 09:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دعوا بین ایتالیا و اسپانیا بر سر رقابتهای جوانان اروپا

فوتبال کثیف؟ اسپانیا باید از ایتالیا فوتبال یاد بگیرد

لورنزو پیگرینی، هافبک رم و تیم ملی زیر 21سال ایتالیا با بی‌دلیل خواندن انتقاد اسپانیایی‌ها از تاکتیک تیم ملی این رده سنی ایتالیا می‌گوید اسپانیایی‌ها به جای انتقاد باید از ایتالیا فوتبال یاد بگیرند.

فوتبال کثیف؟ اسپانیا باید از ایتالیا فوتبال یاد بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر 21سال ایتالیا روز یکشنبه در اولین بازی خود در رقابتهای جوانان اروپا به مصاف اسپانیا رفت و با اینکه ابتدا از اسپانیا عقب افتاده بود ولی در نهایت موفق شد با حساب 3-1 به پیروزی برسد. اما اسپانیایی‌ها بعد از بازی نسبت به تاکتیک‌های ایتالیا که با هدایت لوئیجی دی‌باجیو به میدان رفته بود انتقادهای بسیاری وارد کردند و رویکرد صرفاً فیزیکی ایتالیایی‌ها را ضدفوتبال و فوتبال کثیف نامیدند.

 

1413671

 

پیگرینی، مدافع باشگاه رم و تیم ملی جوانان ایتالیا با انتقاد از صحبتهای اسپانیایی‌ها و به خصوص کاپیتان این تیم خسوس وایخو که فوتبال ایتالیا را بسیار کثیف خوانده بود گفت اسپانیایی‌ها باید به جای این انتقادها از فوتبال ایتالیا درس بگیرند.

 

هافبک جوان رم و تیم ملی زیر 21سال ایتالیا در این باره گفت:" بازیکنان اسپانیا باید این را بفهمند که برخورد فیزیکی در فوتبال وجود دارد. آنها در بازی با ما دائم روی زمین بودند و به خاطر ضربه‌هایی که خورده بودند اغراق می‌کردند. اسپانیایی ها بهتر است به جای این انتقادهای بی دلیل از فوتبال ایتالیا درس بگیرند و بفهمند فوتبال فیزیکی یعنی چه".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها