کد خبر : 1623621 | 22 تیر 1398 ساعت 20:07 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنم

هافبک ماشین سازی از انگیزه بالای خود برای بازگشت به ترکیب ماشین سازی و حضور در لیگ نوزدهم داد.

غلامی: برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی، هافبک سابق سپیدرود که در فصل گذشته عملکرد موفقی در ماشین سازی داشت، اواخر فصل به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

غلامی درباره شرایط بدنی‌اش برای فصل آینده گفت: خدا را شکر اواخر تمریناتم را سپری می‌کنم. از روزی که مداوا را آغاز کردم در تهران حضور داشتم و زیر نظر دکتر نوروزی و طباطبایی کارم را دنبال کردم.

 


او ادامه داد: شرایطم در حال حاضر خیلی خوب است و امکاناتی که نیاز داشتم در تبریز نبود به همین دلیل به تهران آمدم. به نظرم فکر می‌کنم به زودی تمرینات گروهی را به همراه تیم شروع می‌کنم. به نظرم از هفته‌های اول لیگ می‌توانم بازی کنم ولی صحبتی که با دکترها داشتم برای محکم کاری یک یا دو هفته دیرتر هم شروع شود بهتر است. آماده هستم تا با قدرت برگردم و کارم را دوباره آغاز کنم. مصدومیت زمان بدی به سراغم آمد و برنامه‌هایم را بهم ریخت.

غلامی درباره حضور رسول خطیبی روی نیمکت ماشین سازی گفت: من با آقای خطیبی کار نکردم و بالاخره در فوتبال تغییر و تحول انجام می‌شود. امیدوارم ایشان که روی کار آمده‌اند نتایج بهتری در انتظار ماشین سازی باشند و بتوانیم روند خوبی برای پیشرفت داشته باشیم.

 

هافبک دفاعی ماشین سازی درباره شرایط خودش نیز گفت: یک فصل دیگر با ماشین سازی قرارداد دارم، سال گذشته قرارداد دو ساله امضا کرده بودم؛ مقابل سایپا نباید بازی می‌کردم اما حضور پیدا کردم و مصدومیتم تشدید شد؛‌ بالاخره این هم از اتفاقات فوتبال است. امسال هم در این مدتی که بوده پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما گفتم که با ماشین سازی قرارداد دارم. البته تا الان آقای خطیبی هیچ تماسی با من نگرفتند که جویای احوالم شوند و حق هم دارند بالاخره شرایط نقل و انتقالات است و من هم با آن تیم قرارداد دارم و هر زمان که شرایط خوب به دست بیاورم باید به تمرینات گروهی اضافه شوم.

 

دیدگاه‌ها