کد خبر : 1625454 | 31 تیر 1398 ساعت 13:14 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلدروایرلد: به تاتنهام وفادار و متعهد هستم

توبی آلدروایرلد، ستاره بلژیکی تاتنهام که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح شده می‌گوید به تاتنهام وفادار و متعهد است.

آلدروایرلد: به تاتنهام وفادار و متعهد هستم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدا شدن توبی آلدرویرلد، ستاره بلژیکی تاتنهام از این تیم در تابستان جاری مطرح شده او می‌گوید تمام تمرکزش به تاتنهام معطوف بوده و به این تیم کاملا وفادار و متعهد است.

 

علت شایعات مطرح شده درباره جدایی این ملی‌پوش بلژیکی از تاتنهام این است که آلدرویرلد به سال آخر قراردادش با اسپرز وارد شده و بر اساس مفاد قرارداد او، باشگاه‌های دیگر می‌توانند با فعال کردن بند آزادسازی 25 میلیون پوندی او، آلدرویرلد را به خدمت بگیرند.

 

1421052

 

در انگلیس گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ اروپایی به فعال کردن این بندآزادسازی و به خدمت گرفتن ستاره 30ساله و کهنه‌کار بلژیکی علاقه‌مند هستند.

 

اما آلدروایرلد بعد از پیروزی 3-2 تاتنهام بر یوونتوس در رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ به خبرنگاران گفت:" همینطور که همیشه گفته‌ام تمام تمرکزم من به تاتنهام معطوف است و تلاش می‌کنم کاری که باید انجام بدهم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم".

 

ستاره بلژیکی تاتنهام در ادامه گفت:" در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد ولی تمرکز من به تاتنهام معطوف است و قصد دارم برای شروع فصل جدید هر چه بهتر آماده شوم. سرمربی ما می‌داند که من به تیم و باشگاه متعهد هستم. او من را کاپیتان کرده که نشان می‌دهد به من اعتماد دارد".

 

دیدگاه‌ها