کد خبر : 1625073 | 29 تیر 1398 ساعت 15:28 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نقل و انتقالات با دو بازیکن نیجریه‌ای

بازار تابستانی ذوب بسته شد، منصوریان ستاره نخواست

تیم ذوب آهن با جذب یک مهاجم و مدافع نیجریه‌ای پرونده حضور خود در نقل و انتقالات تابستانی را بست تا حضور ستاره‌ها در این تیم در حد همان شایعه بماند.

بازار تابستانی ذوب بسته شد، منصوریان ستاره نخواست

به گزارش "ورزش ‌سه"،  ماکالی کریستانتوس مهاجم سابق مورسیا و هامبورگ آخرین خرید منصوریان برای ذوب آهن بود. مهاجم نیجریه‌ای که در لاس پالماس همبازی مسعود شجاعی بود و آمار خوبی در ثبت گل دارد. هم‌چنین بووی باکر دیگر بازیکن اهل نیجریه که در پست دفاع به کار گرفته می‌شود و سابقه پوشیدن پیراهن القادسیه کویت را در کارنامه دارد، دومین بازیکنی بود که با نظر مثبت کادر فنی به تیم اضافه شد و حالا برای دیدار با الاتحاد آماده می‌شود.

 

به جز این دو بازیکن یوسف بهزادی، گلر تیم پدیده و محمد مشایخ بازیکن 21 ساله شاهین بوشهر دو خرید دیگر ذوب آهن در بازار تابستانی بودند. علاوه بر این باید به حضور 3 ستاره سرباز تراکتور نیز اشاره کرد. مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر نیز برای لیگ نوزدهم به لیست ذوب آهن اضافه شده‌اند تا سبزپوشان دیار زاینده رود در این مقطع از فصل 7 ورودی داشته باشند.

 

اما باید به بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند نیز اشاره کرد. رشید مظاهری با انتقال به تراکتور اولین جدا شده رسمی بود. سیدمحمدرضا حسینی به تیم رقیب یعنی سپاهان رفت. کریستین اوساگونا پس از عدم توافق مالی در اندیشه حضور در کشورهای حاشیه خلیج فارس است و حالا رحیم زهیوی که در فصل پیش با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شده بود، دیگر بازیکن جدا شده این تیم اصفهانی است تا این تیم با 7 ورودی و 4  خروجی به حضور خود در نقل و انتقالات پایان دهد.

 

پیش از این شایعاتی در خصوص احتمال حضور برخی از ستاره‌های جدا شده از استقلال و پرسپولیس در ذوب‌آهن مطرح شده بود که همه این صحبت‌ها با مخالفت علیرضا منصوریان در حد شایعه ماند. سرمربی ذوبی‌ها در حال حاضر به توازن خوبی در لیست خود رسیده است و به همین دلیل نمی‌خواهد این را بر هم بزند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به دنبال این حضور موفق در لیگ برتر و مسابقات آسیایی است.

 

دیدگاه‌ها