کد خبر : 1613999 | 05 خرداد 1398 ساعت 16:15 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

ناکامی رئال در جذب بهترین مدافع سری آ

باشگاه ناپولی پیشنهاد هنگفت رئال برای جذب کالیدو کولیبالی را رد کرد.

ناکامی رئال در جذب بهترین مدافع سری آ

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی 27 ساله ناپولی که اخیرا به عنوان بهترین مدافع فصل سری آ انتخاب شد، مورد توجه چند تیم بزرگ از جمله رئال و منچستر یونایتد قرار دارد ولی ناپولی تمایلی به از دست دادن او نشان نداده است.

 

 

1408634

 

 

نشریه آاس دو ماه پیش ادعا کرد که کولیبالی در فهرست خرید رئال قرار دارد و در آن مقطع قرار بود جانشین واران شود. مدافع فرانسوی رئال که خواهان جدایی بود، در نهایت از تصمیم خود برگشت اما سرخیو راموس حالا برای ماندن تردیدهایی دارد و همین باعث شده تا پروسه جذب کولیبالی، بار دیگر به جریان بیفتد.

 

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، سران رئال از طریق فالی رمضانی، مدیر برنامه های کولیبالی، پیشنهادی 90 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه کرده بودند که بلافاصله توسط دی لائورنتیس، مالک ناپولی رد شد.

ناپولی به درخواست کارلو آنچلوتی، قصد بستن تیمی قدرتمند برای فتح سری آ در فصل آینده را دارد و به همین دلیل، کولیبالی بازیکنی غیر قابل ترانسفر اعلام شده است. او سالانه 7 میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد و بند فسخ 150 میلیون یورویی او نیز مخصوص تیم های غیر ایتالیایی است که از ژوئن 2020 فعال خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها