کد خبر : 1611788 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 20:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلافه از بدقولی‌های مکرر؛

بازیکنان استقلال به اردو نرفتند

بازیکنان استقلال با توجه به اینکه باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات آنها طبق توافق قبلی ترتیب اثر نداده، تصمیم گرفتند در اردوی پیش از جدال با سپیدرود حاضر نشوند.

بازیکنان استقلال به اردو نرفتند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فردا آخرین بازی فصل خود را برابر سپیدرود برگزار خواهد کرد که شاگردان فرهاد مجیدی برخلاف سنوات قبلی در اردوی پیش از بازی حاضر نشدند و قرار است طبق هماهنگی صورت گرفته مابین خودشان، ساعاتی قبل از بازی و به صورت گروهی راهی استادیوم آزادی شوند.


بازیکنان استقلال که اکنون در آستانه روزهای پایانی فصل و در شرایطی که بعد از جدال با سپیدرود که بازی پایانی لیگ برتر محسوب می‌شود و بعد از آن باید برای تقابل با العین امارات در بازی تشریفاتی لیگ قهرمانان حضور یابند، در خصوص بی‌توجهی باشگاه نسبت به مطالبات خود موضع‌‎گیری کردند و تصمیم گرفتند با عدم حضور در اردو، اعتراض خود را نشان دهند.


این تصمیم که از هفته گذشته زمزمه آن شکل گرفته بود، طی روزهای اخیر با میانجی‌گری فرهاد مجیدی همراه شده بود و سرمربی کنونی آبی‌ها به دنبال این بود تا مانع از تصمیم قطعی آنها برای انجام این اتفاق شود. فرهاد مجیدی به دنبال این بود تا ساعاتی قبل از انجام قطعی این تصمیم آنها را از آن منصرف کند که در نهایت وقتی که وعده‌های باشگاه به نتیجه نرسید او نیز مجبور به تمکین از این تصمیم دسته جمعی شد تا آخرین حضور آبی‌ها در استادیوم آزادی برای انجام بازی پایانی فصل برابر سپیدرود برخلاف میل او بدون حضور بازیکنان در اردو همراه شود.

 


شاگردان فرهاد مجیدی فردا در آخرین بازی فصل خود از ساعت 21:30 در استادیوم آزادی برابر سپیدرود حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها