کد خبر : 1612365 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:55 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد:

رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارم

ستاره بلژیکی چلسی که شایعات پیوستن او به رئال جدی تر از همیشه به گوش می رسد، از رویای خود برای دستیابی به توپ طلا صحبت کرد.

رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را دارم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 28 ساله بلژیکی باشگاه چلسی سخت مورد توجه رئال مادرید قرار دارد تا او یک قدم به رویایش که کسب توپ طلاست، نزدیک تر شود. بسیاری معتقدند تنها شانس هازارد برای رسیدن به توپ طلا، انتقالش به رئال است.

هازارد از لیل فرانسه بود که توانست بازی در سطح اول فوتبال اروپا را تجربه کند و سال 2012 با پیوستن به چلسی توانست قدم بزرگی در فوتبال بردارد.

 

 

1405708

 

 

هازارد در مصاحبه با مجله "Planet Health" گفت:« در سنین کودکی تبدیل شدن به فوتبالیست، یک علاقه بود تا رویا. واضح است که وقتی بازی می کنیم، رویای دستیابی به موفقیت های بزرگ را در سر داریم ولی در کودکی هنوز نمی دانستم روزی می توانم فوتبالیستی حرفه ای شوم یا خیر. فقط یک توپ کافی بود تا با دوستانم تمام روز را فوتبال بازی کنیم.»

 

هازارد ادامه داد:« رویاپردازی به شما اجازه پیشرفت می دهد. اینکه جاه طلب باشید، به شما کمک می کند تا به اهداف تان نزدیک تر شوید. من همیشه رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را داشتم و برای همین هم بازی و تمرین می کنم. این به من اجازه پیشرفت داده است و هرگز قانع نیستم. اگر از کودکی هدف داشته باشید و برایش سخت بجنگید، می توانید روزی به آن برسید.»

 

دیدگاه‌ها