کد خبر : 1613098 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 18:00 | 816 بازدید | 0 دیدگاه

سومین پیشنهاد پیش روی سازمان لیگ

اعلام آمادگی فولاد برای برگزاری فینال حذفی

باشگاه فولاد خوزستان از آمادگی خود برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در روز 12 خرداد پرده برداشت.

اعلام آمادگی فولاد برای برگزاری فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه" برگزاری فینال جام حذفی به معضل جدیدی برای سازمان لیگ تبدیل شده است. در چند سال اخیر ورزشگاه اروندان خرمشهر به عنوان میزبان شناخته می‌شد. اما کیفیت نامطلوب زمین چمن و هم‌چنین عدم رسیدگی درست به وضعیت کلی استادیوم باعث شده تا سازمان لیگ به دنبال تغییر محل برگزاری فینال باشد. 


در ابتدا تصمیم بر این شد که مشهد مقدس و ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان مقصد نهایی فینال انتخاب شود اما اعتراض داماشی‌‎ها باعث عقب نشینی سازمان لیگ از تصمیمش شد تا گزینه‌های دیگری مطرح شود. روز گذشته هم هیئت فوتبال استان کرمانشاه اعلام کرد که آمادگی کامل برای انجام این مسابقه را دارد اما هیچ جوابی از سوی سازمان لیگ منتشر نشده است.


با این حال باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز از آمادگی کامل خود برای برگزاری هر چه بهتر فینال جام حذفی خبر داد. حبیب الله رضایی، مدیرعامل این باشگاه با اعلام این خبر به ورزش سه گفت: با توجه به اینکه جام حذفی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آزاد سازی خرمشهر برگزار می‌شود ما بسیار تمایل داریم تا این بازی در استان خوزستان انجام شود. به همین خاطر باشگاه فولاد حاضر است با آماده کردن ورزشگاه زیبای فولاد آرنا میزبان فینال جام حذفی باشد و به همین خاطر پیشنهاد رسمی را به سازمان لیگ می‌دهیم. 


دو تیم پرسپولیس و سپاهان روز هشتم خرداد ماه مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌کنند و برنده روز دوازدهم خرداد مسابقه فینال را با داماش گیلان انجام می‌دهد و باید دید در نهایت تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای حل این مشکل چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها