کد خبر : 1610829 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 20:08 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار موقعیت فروزان- اخباری برای بورکی-هینتز

دروازه بان های دورتموند دو هفته پر اشتباه و سخت را سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اشتباه بزرگ بورکی دروازه بان دورتموند در دیدار هفته سی و دوم برابر وردربرمن که باعث شد زنبورها پیروزی را از دست بدهند و شانس این تیم برای قهرمانی لیگ به حداقل برسد، فاوره تصمیم گرفت تا در دیدار با دوسلدورف از هینتز درون دروازه استفاده کند.


هینتز اما اشتباه بزرگ بورکی را دوباره تکرار کرد و در شرایطی که دورتموند یک گل از حریف خود پیش بود پیش از پایان نیمه اول به شکل بسیار عجیبی نتوانست ضربه بازیکن حریف را مهار کند تا به این ترتیب جانشین بورکی نیز دوباره یک اشتباه بزرگ را تکرار کند؛ درست مانند اتفاقی که هفته های اخیر در فوتبال ایران رخ داد.


محسن فروزان در دیدار با سپیدرود رشت با اشتباه بزرگ خود پایه گذار شکست تراکتور شد و هفته بعد اخباری جانشین او درون دروازه تراکتورسازی بود. اخباری نیز اما درست یک هفته بعد از این اتفاق برابر پیکان اشتباه بزرگی را تکرار کرد و دوباره تراکتورسازی شاهد اشتباه دروازه بان خود بود.

 

1405185

 

1405184


بورکی-هینتز حالا در موقعیت فروزان-اخباری گرفتند و البته دورتموندی ها خوش شانس بودند که در روز اشتباه هینتز توانستند به پیروزی برسند تا بر خلاف تراکتور که کاملا از کورس قهرمانی کنار رفت، دورتموند همچنان شانس داشته باشد.

دیدگاه‌ها