کد خبر : 1608948 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 01:30 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکفورت 1-1 چلسی: توقف آبی ها در کومرزبانک آره نا

دیدار تیم های آینتراخت فرانکفورت و چلسی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید.

فرانکفورت 1-1 چلسی: توقف آبی ها در کومرزبانک آره نا

به گزارش "ورزش سه"، فرانکفورت که در رقابت های این فصل بوندس لیگا هم نمایش های خوبی ارائه داده، در دیدار امشب هم شرایط را برای شاگردان مائوریسیو ساری سخت کرد و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند تا پیش از دیدار برگشت، همچنان هر دو تیم از شانس صعود به فینال برخوردار باشند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد اما خیلی زود بازی به تعادل کشیده شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 23، تیم میزبان به گل رسید. روی حرکت خوب کاستیچ از سمت چپ و ارسال او، این یوویچ بود که با یک ضربه سر تماشایی، توانست دروازه چلسی را باز کند.

 

1402869

 

1402870

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 27، پدرو کار را به تساوی بکشد ولی ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات چلسی ادامه پیدا کرد و سرانجام در آخرین دقیقه نیمه اول، شاگردان ساری به گل تساوی رسیدند. لوفتوس چیک که در محوطه جریمه فرانکفورت صاحب توپ شده بود، هر طور بود آن را به پدرو رساند و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را گوشه دروازه تراپ فرستاد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

1402872

 

1402871

 

در نیمه دوم چلسی شروع بهتری داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقایق ابتدایی، چیزی نمانده بود که داوید لوئیز در دقیقه 60 گل دوم این تیم را به ثمر برساند اما کوین تراپ به کمک تیر، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات بازیکنان میهمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 75، بار دیگر چلسی این فرصت را داشت که به گل دوم برسد اما تراپ و مدافعان فرانکفورت، مانع از گلزنی لوفتوس چیک و هازارد شدند.

در دقایق پایانی بازی تا اندازه ای متعادل شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد اما در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها