کد خبر : 1607213 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 13:46 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب جدایی گریزمان از اتلتیکو توسط سیمئونه

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان را برای این تیم ستاره بسیار مهمی دانسته و می‌گوید امیدوار است فصل آینده شاهد درخشش موفق‌تر او در این باشگاه باشد.

تکذیب جدایی گریزمان از اتلتیکو توسط سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"،  آنتوان گریزمان که در جریان پیروزی 3-2 اتلتیکو مادرید مقابل والنسیا پانزدهمین گل فصل خود را برای این تیم به ثمر رساند در طول فصل با شایعات زیادی درباره انتقالش به بارسلونا مواجه بوده است.

 

اما حالا دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو او را یکی از ستاره های بسیار مهم تیمش دانسته و می‌گوید گریزمان تا سال 2023 با باشگاه قرارداد دارد و در برنامه‌های او برای فصل آینده جایگاه مهمی دارد.

 

1400746

 

سیمئونه در این باره گفت:" گریزمان برای حال و آینده باشگاه اتلتیکو بازیکن بسیار مهمی است. او یکی از کاپیتانهای ما است و ما امیدواریم فصل آینده مثل امسال فصل بسیار موفقی را با پیراهن اتلتیکو پشت سر بگذارد".

 

گریزمان هم بعد از بازی دیروز مقابل والنسیا گفت دوست دارد اتلتیکو این فصل را با کمترین امتیاز ممکن نسبت به بارسلونا به پایان برساند.

 

ستاره فرانسوی اتلتیکو در ادامه گفت:" چند بازی باقی مانده و ما همچنان به مبارزه ادامه می‌دهیم. اگر نتوانیم اول شویم دست کم نایب‌قهرمان این فصل هستیم و می‌خواهیم فصل را با کمترین اختلاف امتیاز با بارسلونا به پایان برسانیم".

 

دیدگاه‌ها