کد خبر : 1599348 | 25 اسفند 1397 ساعت 21:07 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک ستاره مسن؛ مهم ترین رقیب کریس رونالدو

کاپیتان تیم فوتبال سامپدوریا با زدن اولین گل در بازی امروز مقابل ساسولو به نوعی ورودش به تیم ملی را جشن گرفت.

یک ستاره مسن؛ مهم ترین رقیب کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کوالیارلا بازهم در آخرین دیدار سامپدوریا در مقابل  ساسولو درخشید. او  یک گل و یک پاس گل ازخود به جا گذاشت تا  بدون توجه به درخشش ستارگانی مثل کریستیانو رونالدو و کریستف پیاتک اختلافش را در جدول گلزنان  به 2  برساند و در عین حال مهر تاییدی به انتخاب مانچینی بزند.

 

1391234


 این مهاجم 37 ساله اهل کاستلا ماره  ناپولی فصل به فصل بهتر می شود تا آنجا که مانچو دیگر فارغ از پروژه جوانگرای، رو به یک مهاجم 37 ساله آورد و مجبور شود نام او را در لیست  آتزوری بیاورد. چرا که دومین گلزن ایتالیایی لیست گلزنان سری A چیرو ایموبیله است که 10 گل با فابیو اختلاف دارد. پس به حق او در حال حاضر اماده ترین مهاجم  ایتالیا به شمار می رود.  


کوآلیارلا زمانی که از تورینو به سامپدوریا پیوست به گواه همه کارشناسان  یک بازیکن تمام شده به شمار می آمد  اما او در طی 3 فصل 57 گل برای این تیم به ثمر رساند تا به یکی از بازیکنان ماندگار تاریخ فوتبال سامپدوریا تبدیل شود. ضمن آنکه او توانست در این تیم  11 بازی متوالی گلزنی کند تا با رکود گابریل باتیستوتای بزرگ برابری کند. 


امروز فابیو در شرایطی پا به ورزشگاه اختصاصی ساسولو گذاشته بود که بعد از 6 سال دوباره به تیم ملی دعوت شده است؛  اما این بار نه به عنوان جانشین یک  مصدوم  بلکه به عنوان آقای گل بلامنازع سری A آن هم در 37 سالگی.

دیدگاه‌ها