کد خبر : 1472180 | 14 آبان 1396 ساعت 10:13 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - تورینو

دو تیم اینتر و تورینو، امروز در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر - تورینو

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری امروز در حالی پا به ورزشگاه خانگی خواهد گذاشت و با استقبال هوادارانش روبرو خواهد شد که توانسته رکورد خوبش در این فصل را حفظ کرده و نتایج خوبی کسب کند. اینتر از ابتدای فصل، عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته رکوردهایی را جا به جا کند. آنها در تمام بازی‌های خانگی خود به پیروزی رسیدند که بسیاری این موضوع را تحت تاثیر اسپالتی، سرمربی جدید این تیم می‌دانند.

 

1247373

 

 

پس از فصلی که اینتر در آن موفق به کسب سه گانه شد، آنها تا به حال عملکردی به این خوبی نداشته اند و همین موضوع هواداران را به ورزشگاه کشانده است. آنها باشگاه نهم اروپا از لحاظ تعداد هوادار هستند و بیش از 65 هزار هوادار برای هر بازی در جوزپه مه آتزا حاضر هستند.

 

به نظر می‌رسد بخشی از این موفقیت اسپالتی به خاطر وفاداری او به هسته ای از بازیکنان است که عملکردی خوب و با ثبات داشته اند و باعث پیشرفت دیگر اعضای تیمشان نیز شده اند. انتظار می‌رود روند خوب شاگردان اسپالتی، در دیدار امروز نیز ادامه پیدا کند و آنها نمایش خوبی مقابل تورینو داشته باشند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای اینتر، 2 پیروزی برای تورینو و 2 تساوی به دست آمده است و حالا باید دید که اینتر در حد انتظارات ظاهر خواهد شد یا در این مقطع حساس که در تعقیب ناپولی است، دچار لغزش خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1251874

دیدگاه‌ها