کد خبر : 1428214 | 28 تیر 1396 ساعت 17:15 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

ته‌وز: بازی در چین یعنی از دست دادن جام جهانی

کارلوس ته‌وز، زمستان گذشته با جدایی از بوکا و پیوستن به شانگهای شنهوا، همه فوتبال دوستان را شگفت زده کرد. با این انتقال، شانس رسیدن به جام جهانی برای او تقریبا به پایان رسیده است.

ته‌وز: بازی در چین یعنی از دست دادن جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ته‌وز 33 ساله که ماه ژانویه از بوکا جونیورز به تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین پیوست، اعتراف کرد که این فرصت را داشته است که به فوتبال آرژانتین برگردد تا شانس خود را برای بازی در جام جهانی سال آینده افزایش دهد اما از آنجایی که از وضع زندگی‌اش در چین راضی است چشم خود را روی این فرصت بسته است.

 

 

1193475

 

 

مهاجم آرژانتینی پیشین یوونتوس که تا کنون 10 بازی برای شانگهای اس‌آی‌پی‌جی انجام داده و 2 گل زده و 4 پاس گل داده است، به رادیو آرژانتین گفت:« من الان به بازگشت به آرژانتین فکر نمی‌کنم. اینجا در شانگهای برای خودم پدیده‌ هستم. با آرامش می‌توانم یک سال دیگر در چین بمانم چون یک سال دیگر قرارداد دارم. بعد از آن میبینیم چه می‌شود. هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام، اگرچه بازگشت به آرژانتین همیشه مد نظرم بوده است اما فعلاً می‌خواهم از ماه‌‌های باقی‌مانده حضورم در چین لذت ببرم و پس از آن با اعضای خانواده‌ام می‌نشینم و صحبت می‌کنم.

یک روز از خواب بلند می‌شوم و می‌گویم به بوکا برمی‌گردم و روز دیگر می‌گویم نه. وضعی که من الان دارم اینگونه است.»

 

ته‌وز اعتراف کرد که با ماندن در چین شانس خود را برای بازی در جام جهانی کاهش خواهد داد. او اذعان داشت:« همه چیز به تصمیمی که در پایان سال میگیرم بستگی دارد. با بازی در چین شما هیچ شانسی برای رفتن به جام جهانی نخواهید داشت چون یک سطح از بقیه بازیکنان پایین‌تر هستید. من باید واقع بین باشم. اما اگر به آرژانتین برگردم شانسم بیشتر خواهد بود.»

دیدگاه‌ها