کد خبر : 1461403 | 25 شهریور 1396 ساعت 10:15 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - برنلی

دو تیم لیورپول و برنلی، امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - برنلی

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شروع پرنوسانی در فصل جدید داشته و از 4 بازی خود، 2 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند. آنها در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که با کسب 7 امتیاز، در رده هشتم جدول قرار گرفته و به دنبال بهبود عملکرد خود در این مدت هستند. در آن سو برنلی نیز نتایجی مشابه چلسی کسب کرده، ولی با تفاضل گل بهتر که دارد، در رده هفتم قرار گرفته و همین موضوع حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد.

 

1241061

 

 

انتظار می‌رود که در نهایت امروز، یورگن کلوپ از کوتینیو رونمایی کرده و به او در لیگ برتر میدان بدهد. با محرومیت 3 جلسه ای که برای سادیو مانه، ستاره این تیم در نظر گرفته شد، کوتینیو جانشین او در ترکیب تیم خواهد شد و از ابتدا نیز در میدان حضور خواهد یافت. همچنین چمبرلین، خرید جدید لیورپول نیز احتمالا از ابتدای بازی در ترکیب لیورپول قرار خواهد گرفت و خط میانی این تیم را پوشش خواهد داد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای لیورپول و 1 پیروزی برای برنلی حاصل شده و تقابل های دو تیم با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. کلوپ برای این بازی، آدام لالانا، آدام باگدان، ناتانیل کلاین، دنی اینگس و سادیو مانه را در اختیار نخواهد داشت و در آن سو، دین مارنی، ناهکی ولز، جف هندریک و جاناتان والترز قادر به همراهی تیمشان در این بازی نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1241499

دیدگاه‌ها