کد خبر : 1341577 | 27 تیر 1395 ساعت 16:17 | 73.6K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت با هم پستی‌هایم جذاب است

رابسون: استقلال شانس اول قهرمانی است

مدافع برزیلی استقلال که امروز قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی ثبت کرد، ادعا می‌کند که تیم جدیدش شانس اول قهرمانی در لیگ ایران است.

رابسون: استقلال شانس اول قهرمانی است

رابسون جانواریو به "ورزش سه" گفت: تمام مدافعان وسطی که در استقلال هستند بازیکنان با کیفیتی هستند و از رقابت با آنها لذت می‌برد.

 

چرا اینقدر پروسه عقد قرادادت با استقلال طولانی شد؟


من از روزی که به باشگاه استقلال آمدم و در تمرینات حضور داشتم نظر علیرضا منصوریان مثبت بود و از من در تمرینات تعریف می‌کرد. در تمرینات حضور پیدا کردم تا کادرفنی شناخت بیشتری روی من داشته باشد. الان هم هیچ مشکلی ندارم و خوشحالم که با استقلال قرارداد امضا کردم.


چرا قبل از اردوی ارمنستان با استقلال قرارداد امضا نکردی؟


با توجه به برنامه فشرده باشگاه و البته تعهدی که مدیران استقلال به من دادند، ترجیح دادم در اردوی ارمنستان هم شرکت کنم و بعد از آن با استقلال قرارداد امضا کنم. امروز بعد از بازگشت از اردو با مدیربرنامه‌هایم به باشگاه رفتم و قراردادم را نهایی کردم.


از نظر مصدومیت مشکلی نداری؟


هیچ مشکلی ندارم. در تست‌های پزشکی باشگاه به صورت کامل شرکت کردم و جواب تست‌های من کاملا مثبت بود. کادرفنی هم از عملکرد من و میزان آمادگی‌ام کاملا راضی بود و به همین دلیل هم راضی شدند که با استقلال قرارداد امضا کنم.

 

1122284


چرا قرارداد قرضی با استقلال امضا کردی؟


من با باشگاه باهیا قرارداد دارم و باتوجه به شرایط سنی‌ام یک سال قرضی به استقلال آمدم تا دست باشگاه برزیلی برای ترانسفر من باز باشد. در یکسالی که در استقلال هستم تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و بعد از آن باشگاه باید با باهیا وارد مذاکره شود تا این همکاری تداوم داشته باشد.


حتما می‌دانی که استقلال به جز تو 4 دفاع وسط آماده دیگر دارد. رقابت با آنها را چطور می‌بینی؟


در همه تیم‌های بزرگ رقابت وجود دارد و من زمانی که به استقلال آمدم خودم را برای این موضوع آماده کردم. هیچ مشکلی هم ندارم و فکر می‌کنم حضور مدافع وسط‌های با کیفیت در استقلال باعث رقابت و ایجاد انگیزه می‌شود. این رقابت قطعا به نفع استقلال تمام خواهد شد.


با شرایطی که از استقلال در اردوی ارمنستان دیدی شرایط این تیم را برای شروع لیگ‌برتر چطور می‌بینی؟


من فکر می‌کنم استقلال اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و آمادگی بازیکنان بسیار شگفت‌انگیز است. با اطلاعاتی که من در مورد لیگ ایران کسب کرده‌ام فکر می‌کنم با این شرایط استقلال شانس اول قهرمانی است.

دیدگاه‌ها