کد خبر : 1614925 | 10 خرداد 1398 ساعت 17:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: با خوش شانسی در فینال هستیم

تاتنهام فردا شب در مادرید، اولین فینال تاریخ خود در لیگ قهرمانان را تجربه خواهد کرد.

اریکسن: با خوش شانسی در فینال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهامی ها مسیر پر پیچ و خمی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشتند. در دور گروهی، آنها پس از بارسا و بالاتر از اینتر، به عنوان تیم دوم صعود کردند و در یک هشتم نهایی موفق شدند به راحتی دورتموند را حذف کنند. شاهکار تاتنهام اما حذف سیتی در یک چهارم نهایی بود.

در بازی رفت، تاتنهام 1-0 پیروز شد ولی در بازی برگشت، با وجود شکست 4-3 توانست راهی نیمه نهایی شود. گل دقیقه 95 رحیم استرلینگ که توسط وی ای آر مردود اعلام شد، اوج هیجان بازی بود.

در نیمه نهایی هم تاتنهام شکست 0-1 بازی رفت برابر آژاکس را با پیروزی 2-3 در زمین این تیم جبران کرد و به فینال رسید. گل دقیقه 96 لوکاس مورا، حکم صعود تاتنهام را امضا کرد.

 

 

1400352

 

 

کریستین اریکسن، مغز متفکر دانمارکی تاتنهام، یک روز مانده به فینال بازی ها به خبرنگاران گفت:« نمی دانم اسم این را می توان سرنوشت و قسمت گذاشت یا خیر؛ اما معتقدم ما با خوش شانسی در فینال هستیم. اول از همه در بازی با سیتی، وقتی گل استرلینگ مردود اعلام شد. سپس بازی با آژاکس که البته شرایط متفاوت بود و آنجا بر خلاف بازی با سیتی، نیاز به صبر و استرس برای مشخص شدن سرنوشت صعود نبود؛ بلکه لوکاس مورا در بهترین زمان ممکن، در بهترین مکان قرار داشت و توانست گل برتری را بزند و ما را به فینال برساند. از اینکه در فینال هستیم واقعا خوشحالیم.»

 

اریکسن ادامه داد:« برای رسیدن به فینال، بالا و پایین های زیادی داشتیم. در دور گروهی و پس از دور رفت، از حریفان عقب بودیم ولی در نهایت توانستیم به یک هشتم برسیم. سپس بازی با سیتی و گل استرلینگ. توپ را من از دست داده بودم و اگر وی ای آر، گل رحیم را قبول می کرد، یک فاجعه برایم رخ می داد. خوشحالم که در دور حذفی همه شرایط به سود ما رقم خورد و اکنون در فینال هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها