کد خبر : 1614571 | 08 خرداد 1398 ساعت 20:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس با تمام قوا علیه سپاهان؛

11 مرد منتخب برانکو برای نیمه نهایی حذفی

کادرفنی تیم پرسپولیس ترکیب سرخپوشان پایتخت برای رویارویی با سپاهان را مشخص کرد.

11 مرد منتخب برانکو برای نیمه نهایی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 21 در نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ پس از بازی با السد استراحت و تمرینات خوبی را داشتند و حالا از آمادگی خوبی بهره می برند اما در این بین، شایان مصلح، آدام همتی، محمد انصاری و حسین ماهینی در این بازی غایب خواهند بود.

 

با این حال برانکو تیمش را با حداکثر میزان ستاره به زمین می فرستد و روی نیمکت نیز بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. علیرضا بیرانوند پس از حواشی چند روز اخیر در درون دروازه قرار خواهد گرفت. این گلر لرستانی تا همین امروز نیز وضعیت مبهمی داشت اما در نهایت با پیگیری ایرج عرب مشکلش برای انجام بازی حل شد.

در خط دفاع قرمزها ترکیب همیشگی خود را خواهند داشت. زوج سپاهانی های سابق یعنی شجاع و سیدجلال در دفاع میانی خواهند بود و دو خرید زمستانی پرسپولیس نیز در پست دفاع راست و چپ به میدان می روند. محمد نادری و مهدی شیری باتوجه به حملات پرتعداد سپاهانی ها از جناحین کار سختی را برعهده خواهند داشت.

 

در خط هافبک کامیابی نیا، نوراللهی، ترابی و سروش نفرات برگزیده برانکو هستند اما برای این که بدانیم تیم با چه آرایشی بازی می کند باید چند دقیقه دیگر هم صبر کنیم. احتمال دارد نوراللهی در کنار کمال باشد که در این صورت ترابی و سروش در پست هافبک چپ و راست به کار گرفته خواهند شد و در غیر این صورت، قرمزها با سیستم 4132 بازی می کنند.

در خط حمله پرسپولیس با ترکیب دیدار با پارس به میدان خواهد رفت. ماریو بودیمیر که این روزها از بند مصدومیت رها شده در مقابل مهاجم همیشه فیکس و آقای گل قرمزها یعنی علی علیپور قرار خواهد گرفت و باید دید آیا این دو می توانند تیم را به مرحله نهایی برسانند یا خیر؟

 

* مهدی شریفی، محسن ربیع خواه، سعید کریمی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی مهم ترین نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی هستند.

* علی علیپور با سابقه دو گل در ورزشگاه نقش جهان پای به زمین می گذارد. به جز او هیچ بازیکنی از پرسپولیس سابقه گلزنی در این ورزشگاه را ندارد.

* نکته جالب حضور دو مهاجم سرزن خارجی در ترکیب هر دو تیم است؛ کی روش در سپاهان و بودیمیر در پرسپولیس.

* مهدی شریفی به جو ورزشگاه طبیعتا آشناست و می تواند در این بازی به کار گرفته شود. البته باید دید او مهاجم خواهد بود یا وینگر.

 

ترکیب تیم پرسپولیس در مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند
محمد نادری
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
ماریو بودیمیر
علی علیپور
مهدی ترابی
سروش رفیعی

دیدگاه‌ها