کد خبر : 1617195 | 22 خرداد 1398 ساعت 11:33 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌مارتزیو: دی‌لیخت به PSG می‌رود نه بارسا

جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی می‌گوید پاری سن ژرمن در رقابت با بارسلونا برای جذب ماتیس دی‌لیخت پیروز شده و در آستانه عقد قرارداد با او قرار دارد.

دی‌مارتزیو: دی‌لیخت به PSG می‌رود نه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت، کاپیتان و ستاره خط دفاعی آژاکس آمستردام به ادعای جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار ورزشی مشهور ایتالیایی در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد. این در حالی است که مدتی است شایعات بسیاری درباره انتقال قریب‌الوقوع او به بارسلونا مطرح بوده است.

 

شایعات درباره انتقال دی‌لیخت به بارسا زمانی شدت بیشتری یافت که هم‌تیمی او در آژاکس، دی‌یونگ به تیم کاتالان ملحق شد. انتظار می‌رفت دی‌لیخت هم مثل هم‌بازی‌اش به درخواست بارسلونا پاسخ مثبت داده و از فصل آینده پیراهن آبی اناری تیم بزرگ کاتالان را بر تن کند.

 

1412484

 

اما دی‌لیخت درباره این شایعات همواره رویه‌ای پرابهام در پیش گرفت و از پاسخ دادن به سوالاتی که خبرنگاران درباره این انتقال از او می‌پرسیدند طفره رفت. چیزی نگذشت که از گوشه و کنار شایعات جدیدی به گوش رسید که نشان می‌داد بارسا تنها باشگاه خواهان کاپیتان آژاکس نیست و چند باشگاه بزرگ دیگر نیز عزم‌شان را برای جذب او جزم کرده‌اند.

 

مهمترین باشگاه‌هایی که از آنها به عنوان رقبای بارسا برای جذب دی‌لیخت یاد می‌شد پاری سن ژرمن و منچستریونایتد بودند. حالا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی که ادعاهایش درباره نقل و انتقالات در رسانه‌های ورزشی از وزن قابل توجهی برخوردار است مدعی شده که مینو رایولا، مدیربرنامه‌های دی‌لیخت روز سه‌شنبه در پاریس با مدیران PSG گفتگو کرده و گفتگوهای آنها امروز چهارشنبه هم ادامه پیدا خواهد کرد.

 

دی‌مارتزیو می‌گوید مذاکرات رایولا و مدیران PSG در مراحل پیشرفته قرار دارد و زمانی که لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه PSG کارش را آغاز کند، پیوستن دی‌لیخت به این باشگاه فرانسوی رسما اعلام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها