کد خبر : 1617773 | 25 خرداد 1398 ساعت 13:12 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر: نگران نباشید، برانکو برمی گردد

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در تمرین تیم ملی بسکتبال که برای حضور در بازی های جهانی آماده می شود خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران تیم پرسپولیس داشت.

سلطانی فر: نگران نباشید، برانکو برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، او در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگاران در خصوص تیم ملی بسکتبال گفت:« این سومین صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی است. بعد از 2010 و 2014. اگر چه تیم ملی بسکتبال با قرعه سختی روبرو شده است و در گروه خود با اسپانیا، پورتوریکو و مصر همگروه است اما من به کسب نتایج خوب از سوی تیم ملی بسکتبال در گروه خود و صعود به مرحله بعدی امیدوار هستم. فکر می کنم زمان آن رسیده که تیم ملی بسکتبال مرزهای آسیا را پشت سر بگذارد و نتایج بهتری در سطح جهانی بگیرد. به خصوص که اکنون که نگاه می کنم بازیکنان خوبی در کنار هم جمع شده اند. هم تعدادی از قهرمانان باسابقه تیم ملی بسکتبال در تمرین هستند و هم جوانان جویای نام و من فکر می کنم ترکیب خوبی است و امیدوارم شهریور ماه در چین شاهد نتایج خوب از سوی این تیم باشیم. »

 

وزیر ورزش و جوانان که در حاشیه حضور در تمرین تیم ملی بسکتبال با صالحی امیری با برگزاری جشن تولد خود از سوی اعضای تیم ملی بسکتبال مواجه شده بود در این خصوص گفت:«خب خودم که در جریان تولدم بودم اما تصور نمی کردم در تمرین تیم ملی بسکتبال چنین اتفاقی رخ دهد و برای من یک سورپرایز بود. سال گذشته در چنین روزی تیم ملی در جام جهانی مراکش را شکست داد و یک اتفاق خوب برای ورزش رقم خورد. البته سال گذشته در اکثر رویدادهای جهانی ورزش کشور موفق بود. در جام جهانی تیم ملی ارایه گر بازی های خوبی بود. حتی در جام ملت ها بعد از 14 سال به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. در بازی های آسیایی جاکارتا هم نتایج خوبی برای ورزش ایران رقم خورد. در بقیه رشته ها هم روزهای خوبی داشتیم. تیم های کشتی، تکواندو، ووشو، شطرنج، دومیدانی و... نتایج خوبی گرفتند و ادامه این روند برای ما خیلی مهم است به این خاطر که موفقیت تیم ها منجر به کسب سهمیه در بازی های المپیک و پارا المپیک می شود. همه تلاش ما بر این است که در سال 2020 سهمیه بیشتری برای حضور در المپیک و پارا المپیک به دست بیاوریم. کاراته برای اولین بار است که در المپیک حاضر می شود و از آنجایی که تیم ما همیشه در مسابقات جهانی موفق بوده است در المپیک انتظار موفقیت بیشتری خواهیم داشت. ضمن اینکه ما در رشته هایی چون قایقرانی، شمشیربازی، تیراندازی و ... تک ستاره هایی داریم که می توانند در المپیک در کسب مدال موفق باشند. همان طور که اشاره کردم از یک سال و نیم قبل برای حضور موفق در المپیک برنامه ریزی کرده ایم. در کنار دوستان خوبمان در کمیته ملی المپیک. این برنامه ها در حال طی شدن است. خوشبختانه اینروزها والیبالیست های ما هم درخشان ظاهر می شوند. در 7 مسابقه 6 پیروزی داشته اند و تیم ایران با توجه به باخت برزیل در برابر صربستان صدرنشین شده است و امیدوارم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.»

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر پناهندگی یکی دو ورزشکار در ماه های اخیر گفت این موضوع از سوی نهادهای امنیتی در حال پیگیری است. او هم چنین استیضاح خود از سوی نمایندگان مجلس را منتفی دانست و در خصوص نگرانی های طرفداران تیم پرسپولیس نسبت به عدم بازگشت برانکو گفت: «هیات مدیره با همه توان این موضوع را دنبال می کند. جای نگرانی نیست و برانکو به تیم پرسپولیس برمی گردد.»

دیدگاه‌ها