کد خبر : 1617466 | 23 خرداد 1398 ساعت 19:45 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی دوباره رئال در بازار نقل و انتقالات

با انتقال فرلاند مندی به رئال، هزینه باشگاه رئال برای تقویت خود در فصل آینده از مرز 300 میلیون یورو گذر کرد.

رکوردشکنی دوباره رئال در بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، ورود این بازیکن فرانسوی از لیون به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان که 48 میلیون یورو به صورت قطعی و 5 میلیون یورو دیگر در قالب پاداش، هزینه برای برای رئال مادرید در بر خواهد داشت، رکورد بیشترین خرید صورت گرفته توسط تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا که مربوط به سال 2009 بود را می‌شکند. در آن سال رئالی‌ها بازیکنان همچون کریم بنزما، کاکا، ژابی آلونسو و کریستیانو رونالدو را خریدند که جذب آنها برای این باشگاه 254 میلیون یورو هزینه داشت.

 

 

1412726

 

 

امسال اما 5 بازیکن به رئال اضافه شده‌اند که هزینه جذب آنها از 300 میلیون یورو فراتر می‌رود. هزینه خرید رودریگوی 18 ساله، مهاجم تیم فوتبال سانتوس برزیل از قبل مشخص و 45 میلیون یورو بوده است. در همین حال رئال مادرید برای خرید ادر میلیتائو دفاع راست پورتو 50 میلیون یورو پرداخته و 60 میلیون یورو هم برای انتقال لوکا یوویچ از اینتراخت فرانکفورت هزینه کرده است. گران‌ترین خرید رئالی‌ها اما ادن هازارد  بوده که در ازای 100 میلیون یورو او را از چلسی خرید. پس از او هم نوبت به مدی می‌رسد که کل رقم قرارداد او به 53 میلیون یورو خواهد رسید.

با این حال انتظار می‌رود که رئال مادرید همچنان روزهای پرمشغله‌ای را در بازار نقل و انتقالات داشته باشد، البته این باشگاه بعد از این باید بیشتر در بخش فروش تمرکز کند تا بخشی از هزینه خریدها را تأمین کند و قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض نکرده باشد.

 

 

1412398

 

 

دیگر بازیکن بزرگی که هنوز نامش در فهرست خرید‌های تابستانی رئال مادرید دیده می‌شود پل پوگبا است اما خرید او ممکن است هزینه سنگین‌تری نزدیک به 150 میلیون یورو به این باشگاه تحمیل کند و از این رو انتظار می‌رود که پروسه مذاکرات رئال و منچستریونایتد برای انتقال هافبک فرانسوی به سانتیاگو برنابئو به طول بینجامد.

 

سال 2009 که شروع دوره دوم ریاست فلورنتینو پرز بر باشگاه رئال بود، او ستاره هایی چون کریس رونالدو، کاکا، کریم بنزما، ژابی آلونسو، رائول آلبیول، نگردو، گرانرو و آربلوا را با صرف هزینه ای 254 میلیون یورویی به خدمت گرفت.

پرداخت 96 میلیون یورو برای رونالدو، این بازیکن را به گران ترین بازیکن دنیا در آن مقطع تبدیل کرد. کاکا هم به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2008 با 65 میلیون یورو میلان را به مقصد رئال ترک کرد. برای معارفه این دو بازیکن، به ترتیب 80 و 60 هزار نفر به برنابئو آمدند.

 

 

1412727

دیدگاه‌ها