کد خبر : 1583496 | 23 دی 1397 ساعت 12:53 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال بتیس - رئال مادرید

رئال مادرید امروز مهمان رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین خواهد بود.

پیش بازی رئال بتیس - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری با 30 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگا قرار گرفته اند و 10 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارند. تساوی و شکست در دو دیدار اخیر لالیگا، اختلاف این تیم را از 5 امتیاز به 10 امتیاز رسانده و کار سپیدپوشان را برای جبران اختلاف تقریبا غیرممکن کرده است. آنها شروع خوبی در سال 2019 نداشتند و در اولین دیدار مقابل ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شدند و سپس در دیدار خانگی مقابل رئال سوسیداد، متحمل شکست 2-0 شدند.سپیدپوشان سرانجام در کوپا دل ری توانستند با غلبه بر لگانس، اولین پیروزی خود در سال 2019 را کسب کنند و حالا امیدوارند که در این دیدار، اولین پیروزی در لالیگا را به دست آورند.

 

 

1370167

 

 

در آن سو رئال بتیس با 26 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و در بازی های اخیر خود در لالیگا، فرمی مشابه رئال را به ثبت رسانده است.  بتیس همواره از جمله تیم هایی بوده که توانسته رئال را دچار دردسر کند و باید دید در دیدار امروز چه عملکردی خواهند داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای رئال مادرید، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بتیس به دست آمده است. سولاری از همراهی مارکوس یورنته، گرت بیل، تونی کروس و تیبو کورتوا به علت مصدومیت و لوکاس واسکز به علت اخراج در دیدار قبلی، محروم است و حضور ماریانو و مارکو آسنسیو هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز سیدنی به علت مصدومیت غایب خواهد بود و تاکاشی اینوی به علت حضور در جام ملت های آسیا در فهرست این تیم قرار نگرفته است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1372352

دیدگاه‌ها