کد خبر : 1620812 | 09 تیر 1398 ساعت 12:51 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش سه تیم انگلیسی برای جذب ستاره دورتموند

سان می‌گوید بین سه باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال، رقابت سختی برای جذب یاکوب برون لارسن، ستاره دانمارکی بوروسیا دورتموند در جریان است.

تلاش سه تیم انگلیسی برای جذب ستاره دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، یاکوب برون لارسن، مهاجم دانمارکی بوروسیا دورتموند فصل گذشته در کنار جیدون سانچو یکی از پدیده‌های این تیم آلمانی بود و به همین علت، حالا در فرصت نقل و انتقالات با پیشنهادهای متعددی روبرو شده است.

 

1416116

 

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید، در حال حاضر سه باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال به شدت به دنبال جذب برون لارسن هستند و رقابت سختی بین این سه باشگاه لیگ برتری برای خرید او در جریان است.

 

لارسن 20ساله فصل گذشته در 30 بازی برای دورتموند به میدان رفته و در ماه مارس هم اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان دانمارک انجام داده است.

 

دورتموند در سال 2015 در رقابت برای جذب این جوان دانمارکی توانست باشگاه انگلیسی اورتون را شکست دهد و او را در حالیکه تنها 16 سال سن داشت به خدمت بگیرد. در آن زمان یورگن کلوپ هدایت دورتموند را به عهده داشت و حالا به نظر می‌رسد کلوپ ستاره دانمارکی را در تیم خود می‌خواهد.

 

از سوی دیگر آرسنال و منچستریونایتد هم متوجه ارزش بالای این مهاجم جوان دانمارکی شده‌اند و به ادعای سان، مذاکراتی با او و باشگاه دورتموند انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها