کد خبر : 1622534 | 17 تیر 1398 ساعت 19:10 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینبار رساتر حرف هایمان را خواهیم زد؛

واکنش باشگاه سپاهان به احکام کمیته انضباطی

باشگاه سپاهان به احکام صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معترض است.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دو دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ و جام حذفی را ساعتی پیش منتشر کرد؛ آرایی که در مجموع 399 میلیون تومان برای دو تیم جریمه مالی به همراه داشته و 6 عضو دو باشگاه هم محروم شدند.


باشگاه سپاهان با توجه به این حکم 180 میلیون تومان به دلیل رفتار هوادارانش در دو دیدار لیگ و جام حذفی جریمه شده و یک بازی هم باید بدون هوادار بازی کند. این رای البته قابل تجدید نظر است.


دیگر فردی که توسط کمیته انضباطی با جریمه مالی و محرومیت روبرو شده، امیرقلعه نویی سرمربی طلایی پوشان است که با 45 میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدید نظر و یک جلسه محرومیت قطعی روبرو شده است.

 

1418029

 


پس از رسانه ای شدن این احکام، باشگاه سپاهان با انتشار متنی کوتاه به کمیته انضباطی اعتراض کرده و معتقد است رفتار اسماعیل حسن زاده با مصاحبه هایی که پیش تر داشته و از امیرقلعه نویی به دلیل رفتارش تمجیده کرده، همخوانی ندارد.


در متن منتشر شده توسط باشگاه سپاهان با انتشار عکسی از مصاحبه پیشین اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نوشته شده :« این متن گوشه ای از اظهارات آقای حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس است.فدراسیون فوتبال امروز به تقدیر معنی جدیدی داد، این مصاحبه را مقایسه کنید با حکمی که ایشان امروز صادر کرده است. حرف بسیار داریم. اینبار رساتر حرف‌هایمان را خواهیم زد.»

دیدگاه‌ها